menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 26. juli 2012

Sy-kursus

I dag har jeg været så fantastisk heldig at være på sy-kursus... lige her i Stoholm hvor vi bor - og med den søde og dygtige Lis som sy-lærer!!!

Det var virkelig skønt igen at have gang i symaskinen - for hold da lige op, hvor er det egentlig længe siden den sidst har været fremme... og faktisk var jeg også ret nervøs for om jeg overhovedet kunne huske hvordan man syr...


Men det gik bare SÅ godt og jeg har stadig helt armene over hovedet over at det lykkedes mig at få syet en fin pude til sofaen - og sørme om ikke den har lynlås-luk! Jo jo - jeg kan skam åbenbart mere end jeg sådan lige går og tror ;)


Udover puden fik jeg også startet op på et bare bukser til Silje-pigen... jeg nåede desværre ikke at blive færdig, men så har jeg jo en god grund til at skulle have symaskinen frem igen :)

I aften bliver det ikke, for jeg er godt nok træt efter sådan en skøn, hyggelig, inspirerende og lærerig dag i selskab med de skønne damer - Louise, Pia, Anne, Jeannett, Rakel, Marie, Camilla og Lis!!!

Nu vil jeg slænge mig på sofaen med pc'en - og heldigvis var der "lidt" kage til overs fra kursus-dagen, så jeg nupper da lige et stykke med derind ;)



God aften til dig :)

underskrift copy

8 kommentarer:

  1. Velbekomme - den smagte SÅ godt ;o)

    Din pude blev så fin - glæder mig også til at se bukserne.

    Tak for en rigtig hyggelig dag.

    SvarSlet
  2. Mange tak Pia :)
    Uha ja, den kage smagte vildt godt - det er altid spændende når man afprøver nye opskrifter!!
    Selv tak for en super hyggelig dag - dejligt at møde dig :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Jeg er så misundelig på jer!!!
    Sådan helt ned i maven........
    Smuk, smuk pude Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Jeg er også ret godt tilfreds med puden!!
      Vi havde simpelthen sådan en god dag - det var fantastisk!! Jeg tror bestemt heller ikke det er sidste gang jeg er med på sådan et kursus ;)
      Kh Tina

      Slet
  4. Tak for hyggelig selskab som altid, mums den kage smagte godt. Fin pude og glæder mig også til at se bukserne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak - det var bare SÅ hyggeligt!!! Det må vi gøre igen :)
      Og kagen, ja den var skisme god - heldigvis er den nu "væk" ;)
      Nu må vi se hvornår jeg igen får tid til at finde symaskinen frem så jeg kan give mig i kast med bukserne... Jeg glæder mig ihvertfald!! :)
      Kh Tina

      Slet
  5. Opskriften er hermed gemt..:) Lækker lækker kage... Og tak for en skøn dag - er nærmest stadig helt høj...;)

    SvarSlet
  6. Opskriften er hermed gemt..:) Lækker lækker kage... Og tak for en skøn dag - er nærmest stadig helt høj...;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...