menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 20. november 2010

“Se se se, i nat er faldet sne…”

Selvom det ikke er meget sne der ligger udenfor, så er det altså nok til at Daniel, Freja, Silje og Morten i formiddags fik hentet kælkene ned fra loftet og gik ud for at lege i sneen.

www.tantetit.blogspot.comHittet var at stå på kælken mens den kørte ned ad bakken – Freja faldt af og landede lige i mudder-sjap :)

www.tantetit.blogspot.com

www.tantetit.blogspot.comwww.tantetit.blogspot.com

Silje blev noget overrasket over at rutschebanen var så glat. Hun strøg ned af den og landede på ryggen og sådan blev hun altså liggende indtil Morten kom og hjalp hende op :)

De hyggede sig helt vildt og børnene synes det var fantastisk at vågne op til sne, en morgen i november!

Mens de legede i sneen, lå jeg i sengen og følte mig fuldstændig som drengen i sangen: “Se se se, i nat er faldet sne”.

Jeg er snot-forkølet og har efterhånden været det i 3 uger. Mit hoved er ved at sprænge og hver gang jeg tager et skridt giver det et jag i min pande. Så selvom jeg allerhelst ville være med ude, måtte jeg altså “bide i det sure æble” og blive indendøre under den varme dyne – velvidende at mine unger hyggede sig i bedste kvalitets-samvær med deres far :)

2 kommentarer:

  1. Kivoja talvi valokuvia sinulla blogissasi, olen aina luullut ettei Tanskassa lumista talvea olisi. Aina viisastuu kun käy blogeja katsomassa.Tule sinäkin katsomaan Teuvon kuvat blogi ja kerro myös kaikille kavereillesi miksi kannattaa käydä katsomassa Teuvon kuvat blogi. Samalla saadaan teidän maanne lippu nousemaan korkeammalle minun blogissa. Talviterveisin Teuvo Vehkalahti
    FINLAND

    SvarSlet
  2. Tak for din finske hilsen :)
    Oversætteren gør ikke det hele forståeligt, men jeg kan da forstå at du tror at Danmark altid er dækket af sne i vinterperioden.
    Det er Danmark ikke - dog havde vi sidste vinter, sne fra midt december og et par måneder frem, men det var altså også helt uanmindeligt! Faktisk har vi meget sjældent hvid jul...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...