menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 1. november 2011

Give Away - Håber du vil være med :)

Jeg har nu rundet de 100 faste læsere og hvor er jeg altså bare super beæret og taknemmelig for, at så mange har lyst til at følge med her i mit lille univers!!!

Jeg bliver SÅ glad for hvert eneste besøg på bloggen, for hver eneste kommentar og hver gang en ny læser melder sig til - Tusind tusind mange tak til jer alle!!!

I anledningen af mine nu 100 faste læsere, synes jeg at det er på sin plads med en Give Away - det trækker dog lidt ud med at få præmien i hus, så jeg har besluttet mig for at skyde en lille "Opvarmnings-Give-Away" i gang" - derefter skal jeg nok få den rigtige på banen :)

Præmien er denne fantastiske jule-klippe-bog med en masse fine, nemme og ret moderne skabeloner til både børn og voksne... - Jeg håber du har lyst til at være med :)

Eneste regler for at deltage i konkurrencen er:

  • at du skal lægge en kommentar til dette indlæg (husk at tilføje link til din egen blog eller mail-adresse hvis ikke du selv er blogger) 
  • samt at du skal være tilmeldt (eller tilmelde dig nu) som fast læser her på bloggen!!!
Trækkes onsdag den 9. november

Her får I lidt billeder fra bogen:







underskrift copy

46 kommentarer:

  1. sikke en fin start give away :) og tillykke med alle de dejlige læsere

    SvarSlet
  2. Hej Pepe :)
    Tak for din søde kommentar!!
    Er du mon fast læser? For så kan du jo være med :)
    Jeg synes det er en fantastisk bog og har også købt den til mig selv!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. jeg er klart med og er lige blevet fastlæser ,så 2 lodder til mig :)


    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  4. 100 læsere! - det er stort - tillykke.

    Og skønt billede med sønnen der prøver at låse døren op med mors(?) sko på....

    SvarSlet
  5. Tillykke med de første 100 læsere :-)
    Jeg har lige meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge din blog fremover, og så håber jeg selvfølgelig at vinde den skønne bog :-)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med de 100 læsere! Det er STORT og FORTJENT!
    Jeg melder mig straks til den dejlige give away - den bog ser bare for skøn ud! Hvem er forfatteren? Fordi hvis jeg ikke vinder, bliver jeg da nødt til at anskaffe den:-)

    SvarSlet
  7. Uh, jeg vil gerne være med :)

    Line
    http://linesvroevlerier.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Hvor fint, jeg vil SUPER gerne være med! Håber det er et par lykkelodder, jeg har fået mig her ;)

    SvarSlet
  9. Den bog kunne vi rigtig godt bruge herhjemme :)
    Deltager meget gerne i din give away!
    Smil fra Pia

    http://skatterenshyggekrog.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Rigtig fin give away, den bog vil jeg gerne vinde.

    Mvh
    Mai-Britt
    maibrittnollin@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg er med !!! den bog vil jeg SÅ gerne vinde. Krydser fingre:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  12. Fin giveaway :-)

    er fast læser og vil meget gerne deltage :-)

    SvarSlet
  13. Den vil jeg meget gerne være med på :)
    http://tungelunden.blogspot.com/

    SvarSlet
  14. Fin bog som start Give Away - glæder mig til at se den næste.
    Jeg vil gerne være med i lodtrækningen.

    SvarSlet
  15. Uhh. Hvor lækkert :D Jeg vil i hvert fald gerne være med :)

    SvarSlet
  16. Det er godt nok en dejlig blog du har her! Jeg er på, og har meldt mig som fast læser.
    Så er der bare tilbage at krydse fingre ;)

    SvarSlet
  17. Jeg er helt klart med... Lækker give away....

    SvarSlet
  18. Gratulerer med så mange lesere! Den boken så flott ut! Den ønsker jeg meg virkelig :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  19. Hvor spændende.
    Jeg kan da ikke andet end være heldig, når den skal trækkes på min 30. års fødselsdag :)

    Er fast læser, 2 lodder.

    SvarSlet
  20. tillykke med alle de læsere!!! :D
    jeg vil gerne deltage :) er fast læser
    heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Lækker giveaway!
    Jeg vil gerne deltage :)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  22. Den her give away er super fin, og en rigtig flot blog også, jeg er nu en af dine faste læsere.
    -sara på www.sarastrik.blogspot.com

    SvarSlet
  23. Hej Tina
    Jeg vil rigtig gerne være med i denne konkurrence! Den ser spændende ud den bog! :)
    kh. Rikke

    SvarSlet
  24. Din faste læsere virker ikke lige nu, men så snart den gør melder jeg mig. Og til giveawayen.

    Her er hyggeligt, det er ikke sidste gang jeg ser forbi. Det er utroligt hvad en googlesøgning kan ende i.

    /Katharina

    SvarSlet
  25. Fin Give Away! Lad mig straks være med på i konkurrencen, tak ;-) Og jeg linker straks fra min blog!

    Maja
    http://connersnest.blogspot.com/

    SvarSlet
  26. Jeg har forresten også gang i en give away hos mig, hvis det var noget:-)

    SvarSlet
  27. Hej :)

    Jeg er med på to lodder. Har meldt mig dom fast læser på din flotte blog

    Kh Rikke
    (Abelikate.blogspot.com)

    SvarSlet
  28. Hej Tina,

    Ih, jeg nyder at følge med i jeres liv. Det er jo lidt specielt når man har kendt dig i så mange år :o)

    Jeg er klart med i lodtrækningen. Står faktisk og mangler en juleklippebog. Så hvis jeg ikke vinder må jeg jo købe den selv ;o)

    Tak for inspiration til at starte min egen blok. Og vildt at have så mange faste læsere!

    Knus Line (http://kofodderne.blogspot.com/)

    SvarSlet
  29. Hejsa - skøn blog du har her. Har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge bloggen.

    Mvh Pia
    pipsompap

    SvarSlet
  30. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  31. Jamen selvfølgelig vil jeg da også være med!! Er allerede meget fast læser :D
    Kh Mette

    SvarSlet
  32. Jeg deltager meget gerne i denne give-away
    mvh Mona

    SvarSlet
  33. uhh den bog har jeg luret på, den vil jeg gerne eje, så jeg vil gerne være med og håber på jeg bliver den heldige.

    SvarSlet
  34. Jeg kan desværre ikke få lov til at blive fast læser... (knappen er væk :o( ) men vil super gerne være med

    SvarSlet
  35. Jeg kan ikke få lov at tilmelde mig som fast læser, men jeg vil gerne deltage!

    SvarSlet
  36. Tillykke med dine 100 læsere. Jeg vil elske at vinde den bog. Den er helt udsolgt herover.

    SvarSlet
  37. Jeg vil gerne deltage i din give away.

    Og tak for en god blog :-)

    SvarSlet
  38. Det er næsten gået min næse forbi :) Men jeg kan vist lige nå at være med. Vi ses på torsdag...

    SvarSlet
  39. Jubii - jeg kan nå at være med :)

    SvarSlet
  40. Og jeg som troede, jeg havde fået smidt en kommentar.... når.. men det har jeg NU :o)

    SvarSlet
  41. Jeg vil meget gerne være med!

    SvarSlet
  42. Hej Tina. Jeg vil også være med :-)
    Knus & kram herfra /Pia

    SvarSlet
  43. Ej, og så har jeg netop tilmeldt mig din blog, uden at kende til denne konkurrence, hvor cool. Det skønne ved netop denne dag er jo at det er min fødselsdag, ja det bliver altså ikke nemt at trække lod, da jeg ved at der også var en 30 års fødselsdag på banen, men hvis nu at jeg siger at jeg også fylder rundt, netop 40. ja det bliver stadig ikke nemt at skulle afgøre denne konkurrence. Men vi må se hvem der bliver den heldige, bogen ser i hvert fald super indbydende ud. Kh Christine.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...