menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 14. februar 2012

Vinterferiens morgenmadsprodukt udvalg

For mig er det yderst vigtigt at mine børn får den bedste start på dagen og derfor må jeg indrømme, at jeg er den der "hellige", "kedelige" og "irriterende" mor og hustu, som altid fuldstændig har bandlyst de sukkerholdige morgenmadsprodukter...
Så vores morgenmadsudvalg består altså af havregryn, havregrød, cornflakes, müsli, havrefraser og cultura naturel... og børnene synes faktisk at det er helt ok, selvom de da ind imellem lige forsøger om ikke de kan lokke mig til at putte en lidt mere spændende pakke i indkøbsvognen :)

Men når det så er ferietid i sommerhuset, så synes jeg også at de skal have lov til at smage på det der normalvis frister og derfor køber vi stort set altid nogle af de dér pakker med "smagsprøve-pakker" i og det er noget som både børnene og farmanden nyder!!!

I år er der pakker fra både Danmark og Tyskland - derfor dette varierede udvalg :)


underskrift copy

8 kommentarer:

  1. Et mekka for børn :o)
    Hold fast hvor er der mange forskellige slags...
    Mon ikke de nyder det??

    Synes det er ok, at være den irriterende, hellige og kedelige mor, hehe....
    Det kommer jo ungerne til gode.

    Hos os er det halv af hver. Halv havregryn må blandes med noget af det andet...
    ( er jeg kun halv hellig/kedelig så?? ) hehe...

    SvarSlet
  2. man måste vara lite tråkig för att vara rolig (sjov) ibland ;-D Tycker att det där onyttiga varianterna smakar likadant allihop.
    Ville bara meddela att min blogg (pixiesblogg.blogspot.com) har bytt namn och adress till: ebblatre.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tina: Tak for din sympati :) Men det er rigtig, det er jo for ungernes egen skyld!!
    Hehe... Ja, du må nok gå ind under kategorien "halv hellig/kedelig/irriterende" så ;)

    Tak for sidst - det var SÅ hyggelig en dag!!!

    Jeg kan ikke komme ind på din blog - jeg får en underlig meddelelse når jeg prøver... Vil du sende mig en mail, så kan jeg forklare nærmere :)

    hyggetroldeogbulderbasser@hotmail.com

    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Elin: TAK fordi du skriver til mig :) Jeg vil straks besøge dig på din nye blog!!! :)

    Kh Tina

    SvarSlet
  5. Tina: Jeg kan se at du allerede har sendt mig en mail :)
    Tak for den - den varmer!!!
    Vi skal lige en tur til vandet nu, så svarer jeg dig senere :)

    Kh Tina

    SvarSlet
  6. Super, Jeannett snakkede med mig om det igår, og har desværre prøvet det før, men mangler lige den rigtige info, du ved, så jeg kan gøre noget ved det...

    God tur ved vandet :o)

    SvarSlet
  7. Sikke et mekka ville elske sådan en morgenmads udvalg i ferien, god ide. Herhjemme er det også havergryn eller havergrød til morgenmad og så haverfraser i snolder skålen til Disney sjov. Ja ja når man kun har en så ved de jo ikke bedre :)) til gengæld falder der rigeligt af hos bedste forældrene og dem besøger vi tit, hun fik også en af Annes lækre kager i går. Jeg prøver på aldrig at have sådan noget i huset, for jeg er verdens svageste mor, hun skal bare plage 3 gange, så giver jeg efter, ja eller så spiser jeg det selv når hun er lagt i seng og det går jo heller ikke :))

    SvarSlet
  8. Tina: Tak :) Vi havde en dejlig og ret så skummende strandtur ;)
    Jeg tror jeg ved hvad du kan gøre ved blog-problemet - jeg har sendt dig en mail!

    Kh Tina

    Jeannett: Ja, det er svært at stå imod når "det" er i huset - det er også derfor vi ikke køber de store morgenmadspakker og så bare spiser af dem i fx weekenden - når børnene ved at de er der så er det jo svært at holde fast i et nej :)
    Og ja, de søde sager er fristende når de ligger i skabet - og selvom det også er svært at stå imod i supermarkedet, så er det intet sammenlignet med når det netop ligger i skabet :)

    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...