menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

onsdag den 16. marts 2011

"Jeg er ikke nogen myg - jeg er en cykelmyg!!"

Sammen med mine to ældste, har jeg været i teatret for at se Flemming Quist Møllers klassiker "Cykelmyggen Egon". Det var en skøn oplevelse med grin, spænding, musik og forskellige former for dans - Freja synes det var fantastisk at dansemyggen Dagmar dansede ballet! Og Daniel synes det var sejt at robotdrengene fra Talent, var med som skuespillere/dansere og dansede det fedeste breakdance!

Stort var dét også, at det er forfatteren selv der er fortæller i teaterstykket!!

Vi elsker at være i teateret og allerede på søndag skal vi afsted igen. Denne gang skal vi se "De tre bukkebruse" på biblioteket i Viborg - der er stadig billetter at få, hvis det har interesse!!

1 kommentar:

  1. Hej Tina. Det var da vist noget af et held, at I overhovedet nåede ind at se stykket :) Du bestilte din far og jeg allerede for 1 uge siden til at passe Silje og Noah. Efter arbejde tog vi så afsted fra Ikast til Stoholm. Lige udenfor Stoholm ringede min mobil. Det var Tina. Hej mor-----hvad laver I ? Vi er lige udenfor Stoholm-----Hvorfor er I det? Har du ikke bestilt barnepige ? -------Guuuud vi skal være i Skive om 5 min. Hvad skete der lige der Tina :). Flot at I kun blev 15 min. forsinket. Knus Mor.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...