menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 12. juni 2011

Et indlæg med en opfordring til mine faste læsere - for jeg er SÅ nysgerrig!!! ;)

Siden jeg åbnede min nye blog "hyggetrolde og bulderbasser" for ikke engang 2½ måned siden har jeg haft 6584 sidevisninger på min blog (ja, og mine egne tæller altså ikke med!) - 6584!!!    Det er jo helt vildt!!!!

Og så har jeg fået 53 faste læsere og TUSIND tak for det!!! Jeg er simpelthen SÅ glad for at I er så søde at melde jer til, så jeg kan se hvem der læser med - jeg er jo ret nysgerrig!!! :)

Jeg er meget meget meget taknemmelig for hver eneste faste læser, for hver eneste der kigger ind og ikke mindst for hver eneste kommentar - for det er jo lige netop dem der gør det sjovt at blogge!!!

I bund og grund blogger jeg jo helt og aldeles for min egen skyld!! Jeg blogger om lige netop det jeg er optaget af lige nu og mest af alt er det jo min elskede familie... Jeg bruger bloggen til at dokumentere hvad vi laver, så alle de dejlige stunder og oplevelser ikke går i glemmebogen!!!

Jeg er SÅ glad for at jeg har opdaget denne blogverden - tænk at jeg nu har over et år nedskrevet - det giver mig en rigtig dejlig følelse!!! Det tager selvfølgelig tid at blogge, men det er noget som både Morten og jeg har valgt at vi vil prioritere - ja, for Morten synes nemlig også at det er helt fantastisk at jeg blogger :)

Selvom jeg blogger for min egen og familiens skyld, så er det jo som sagt jer faste læsere og jeres dejlige kommentarer, som gør det sjovt og motiverende at blogge :)

Her kommer min opfordring til dig :)

Jeg er fast læser på alle mine faste læseres blogs - hvis jeg kan finde deres blog - fordi jeg synes det er sjovt, spændende og givende at følge hinanden!!!
  • Derfor opfordrer jeg dig til at skrive en kommentar til mig om hvem du er og evt. hvorfor du følger med - og via din kommentar kan jeg så finde netop DIN blog!!!
  • Selvom du ikke selv har en blog, må du alligevel meget gerne fortælle mig lidt om hvem du er og evt. hvorfor du følger med... :) Måske du kender mig irl (in real life ;)
Jeg håber at mange af jer vil gribe denne opfordring - Hold dig endelig endelig ikke tilbage!!!! :)

underskrift copy

19 kommentarer:

  1. Hej tina..
    Ja mig kender du jo, så måske det slet ik er mig der skal svare, men jeg synes det er hyggeligt at følge med, fordi du har dejlige billeder og levende historier, og så får jeg gode ideer til hvad man også kan gøre af ting med sin familie, det syns jeg nemlig I er rigtigt gode til hjemme hos jer, at gøre alt muligt sammen, og egentligt også hver for sig... :)
    Mange kh..

    SvarSlet
  2. Kære Rakel
    Ja jeg kender jo dig, men hvor er det dejligt at du tog dig tid til at skrive den søde kommentar alligevel - den er jeg meget glad for!!! :) Det er altid rart og spændende at høre andres mening - og så er man jo altid lidt nysgerrig efter at høre hvem der læser med og hvorfor... Det må du da også tænke meget over med alle de faste læsere og besøg du har??
    Som du ved er jeg jo trofast læser af din blog og bliver glad hver gang der kommer et indlæg fra dig :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Kære Tina, jeg følger med fordi din blog er hyggelig og hverdagsnær, fuld af familiekærlighed og skønne billeder. Jeg skriver selv om hverdagslykke på bloggen Lykkelig Indefra, og er mor til 3 dejlige unger. Kh Charlotte

    SvarSlet
  4. Kære Charlotte :)
    Mange mange tak for din søde besked - hvor er jeg glad for at høre hvorfor du følger med her os mig!!
    Jeg læser også fast med hos dig, hvor jeg får masser af dejlig inspiration :)
    Vi blogges ved!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  5. Hej Tina
    Jeg faldt jo lidt tilfældigt over din blog for nylig, men synes den var så fuld af liv, farver og inspirerende indlæg at jeg gerne ville være med her fast :-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  6. Kære Louise
    Tak for din besked - jeg bliver helt rørt over det du skriver!!!
    Og tak fordi du også dengang skrev en kommentar, så jeg med det samme kunne finde ind til din inspirerende blog!!! :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  7. Jeg er enig med de andre og følger din blog rigtig meget, for det er nogle skønne indlæg du laver. Super hyggelig blog du har og du er altid så sød til at svare når jeg skriver på din blog, så jeg rent faktisk føler du er glad for de kommentarer jeg skriver! ;0) mvh dorthe

    SvarSlet
  8. Kære Dorthe
    1000 tak for dine søde ord, hvor er det bare fantastisk at høre!!!
    Og ja, jeg er virkelig oprigtigt glad for alle dine dejlige kommentarer på mine indlæg!!! :)
    Jeg følger også troligt din kreative blog og synes det er imponerende alt det du får syet og kreeret :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  9. Kære Tina

    Jeg er jo også så heldigt at kende dig i virkelighedens verden - men selvom jeg ikke gjorde det, så ville jeg læse med hos dig.

    Som jeg før har sagt, så er jeg så imponeret over den varme og kærlighed til din familie, som dine indlæg altid udstråler. Jeg ved jo, at det stemmer helt overens med virkeligheden! Men det formår også at komme ud gennem skærmen.

    Så alle dine indlæg får særlig opmærksomhed. Og jeg bliver også inspireret til aktiviteter :)

    Kh Laila

    SvarSlet
  10. Kære Laila
    Hvor er du sød!! Mange mange tak for din dejlige kommentar - den varmer SÅ meget :)
    Jeg nyder også at følge med hos dig - jeg er imponeret over den måde du formår at få dine meninger og tanker nedskrevet, på en letforståelig, sjov og medrivende måde :)
    Jeg ville helt klart også læse med hos dig - selvom jeg ikke kendte dig IRL :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  11. Kære allesammen
    Tusind mange tak for alle jeres søde, varmende og yderst motiverende hilsner - I ved slet ikke hvor meget de betyder for mig!!!
    Hvor er I fantastiske at I sådan tager jer tid til at gribe min opfordring - TAK :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  12. Kære Tina.
    Selvom jeg ikke er en af dem du for tiden kan finde hver dag på din nyheds-blogroll, følger jeg tavs med på sidelinjen. Og jeg følger netop din blog, fordi jeg faldt over ligheden.... Hej Tina....Jeg hedder Tina, er 31 år, mor til 2 + 2, bor i Jylland og arbejder også med børn. What to say??? Jeg synes i første omgang bare det var sjovt. Men nu er du for mit vedkommende også blevet inspirationskilde, og det er netop dét der er essensen ved at blogge, hvis du spørger mig. At du så også følger min blog synes jeg er skønt. Også selvom der for tiden er stilhed, idet jeg holder tungen lige i munden pga eksamen, arbejde og familieliv, så skal der nok komme mere fra min front, nu når ferien bliver skudt i gang. For jeg savner at blogge.
    Tina.

    SvarSlet
  13. Hej Tina
    Jeg læser med fordi, jeg synes, at de ting du laver er SÅ fine. Der er altid så mange flotte billeder og gode DIY'er :D Så er det også lidt hyggeligt, at læse om jeres familie og de ture I tager på o.s.v...Inspirerende :)
    Kh Mette

    SvarSlet
  14. Hej Tina
    Mig kender du ikke :) Jeg faldt tilfældigt over din blog en dag... Jeg læser med fordi jeg synes din blog minder om det jeg gerne selv vil have frem på min egen blog.
    Bloggen har jeg haft on/off i 1 års tid, men det er først i løbet af de sidste måneder, jeg har fået skrevet noget løbende på den.
    Jeg kan godt lide at læse din blog, jeg synes, du er god til at skrive om jeres oplevelser :)
    Mange hilsner fra Rikke

    SvarSlet
  15. Hej Tina - jeg kom lige forbi via Rakels blog :-) Tak for dine DIY's - der er fine og lige noget for mig og min datter på snart 4. Jeg er lige begyndt at blogge lidt, men jeg synes godt nok det driller og jeg kan ikke helt finde ud af at opstille bloggen som ønsket, desværre. Jeg kan godt lide at surfe rundt på for forskellige blogs og blive inspireret til alt mellem himmel og jord. Hav en fortsat god aften! KH May-Britt

    SvarSlet
  16. Kære Tina
    Tusind tak for din søde søde besked, jeg fik helt en klump i halsen da jeg læste den - TAK!! - og ja, det er da egentlig ret sjovt at vi har så meget til fælles :)
    Jeg kan rigtig godt li' at følge mine faste læseres blog, fordi jeg synes det er hyggeligt og spændende!!
    Og det er selvfølgelig helt og aldeles OK at følge tavst med på sidelinien :)
    Men hvor er det dejligt at høre fra dig igen - faktisk tænkte jeg lige på i sidste uge, at det var længe siden jeg havde hørt noget fra din blog-side, så jeg var lige forbi for at se om jeg havde misset nogle indlæg - det havde jeg så ikke, men det er jo også ok og fuldt forståeligt at holde blog-pause når der er travlt i det virkelige liv :) - men lidt bekymret kan jeg ikke undgå at blive :)
    Tillykke med dit nye nye job - det bliver da SÅ skønt at blive færdig med al den eksamens-ræs :)
    Kærlig hilsen Tina

    SvarSlet
  17. Kære Mette
    Tak fordi du tog dig tid til at lægge en sød besked til mig :)
    Hvor er det dejligt at høre hvorfor du følger lige netop min blog og at du kan inspireres!!
    Jeg følger også med hos dig og dine kreative udfoldelser :)
    Jeg ville SÅ gerne have mere tid til at være kreativ og beundrer alle jer der får det gjort og ikke mindst har evnerne :)
    Kærlig hilsen Tina

    SvarSlet
  18. Kære Rikke
    Hvor er jeg glad for at høre fra dig :)
    Jeg har set at du er fast læser, men har ikke kunnet finde din blog ved at trykke på dit billede - Men det kan jeg så nu :)
    Faktisk har jeg også blogget i over et år - først åbent, så anonymt og for 2½ måned siden åbnede jeg så min nye blog op med hjælp til design af Marie med bloggen Marolle... Og her blir' jeg :) For det giver altså meget mere at blogge åbent!!
    Jeg tænker også lidt at man efterhånden "finder sig selv" i denne blogverden og finder ud af hvad man egentlig vil med sin blog...
    Det kan godt være svært og uoverskueligt at "komme ind" i denne verden og så er det måske nok let at gi' op... Men jeg tænker at man bare må klø på og finde ud af hvad man har at "tilbyde" - og så må folk jo vælge om de vil læse med eller ej :)
    Jeg kigger bestemt også ind til dig - men først når jeg kommer hjem fra arbejde (har lige pause nu). Så har jeg nemlig bedre tid til fordybelse :)
    Kærlig hilsen Tina

    SvarSlet
  19. Kære May-Britt
    Hvor hyggeligt at du sådan lige kiggede forbi - og tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar!!!
    Jeg er glad for at du kan bruge mine DIY'er

    Ja, det kan godt være svært at få gang i bloggeriet - specielt med opsætning osv... Jeg har fået hjælp af Marie med bloggen Marolle og de penge synes jeg har været rigtig godt givet ud.
    Jeg er kommet med mine ønsker og så har hun arbejdet på designet indtil jeg var tilfreds :)

    Jeg elsker også at surfe rundt og blive inspireret i det skønne blogland - det er en rigtig tidsrøver :)

    Jeg kigger da også lige ind til dig!!!

    Kærlig hilsen
    Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...