menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

onsdag den 13. april 2011

Påskeferie og "Psssst!!! Husk nu at deltage i min give away" :)

Jo jo, den er skam god nok!!! - jeg har simpelthen fået påskeferie og skal først på arbejde igen tirsdag efter påske - vildt og dejligt, for i denne ferie skal jeg ikke lave andet end at være sammen med min elskede familie!!!

Vi tager i sommerhus på lørdag og så står den ellers på en masse afslapning, dejlige aktiviteter, udflugter og ren og skær RÅ-hygge!!

I morgen holder mine 2 yngste fri fra dagplejen og planen var egentlig bare at vi skulle en tur i skoven for at fodre ænder og så lige få overstået den 1 års-undersøgelse med vaccine, som jeg altså ikke har haft Noah til endnu (ja, han mangler altså også 15 mdr. vaccinen - fy mor!!) Meeen, nu er der altså kommet et noget bedre tilbud, som jeg bare ikke kunne sige nej til (så satser jeg på at lægen muligvis har tid fredag i stedet for...?? ;)

Her til aften ringede Mortens lillebror Martin nemlig og sagde, at han har fri i morgen og vil tage i Aalborg Zoo sammen med datteren Andrea, min svigermor og pap-svigerfar - og så ville han da lige høre om vi ikke vil med og dét vil vi selvfølgelig meget meget gerne - dejligt at han tænkte på os og endda uden at han vidste at jeg havde ferie, men som han sagde: "Det kunne jo være at I tilfældigvis havde fri!!" Dét synes jeg bare er SÅ sødt tænkt!!! :)

Så juhuuu og jubiiii, sikke en fantastisk dejlig start på en påskeferie!!!

Lige nu har jeg godt gang i påskehyggen lige her ved computeren - en fin buket anemoner fra weekendens skovtur og en skål med lidt mere af det dérsens favorit-påske-snolder :)


Psssst!!!! Husk nu at deltage i min giveaway - Jeg trækker vinderen i morgen kl. 20.00



underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Lyder som en rigtig dejlig dag! Og sikke et vejr at skulle i Zoo på, mon ikke der skal nydes frokost på græsset midt i parken:-)

    SvarSlet
  2. Dorthe: Det var virkelig en dejlig dejlig dag, med mange skønne oplevelser. Vejret var nemlig godt, men lidt koldt fra start, for først ved 13.30-tiden kom solen endelig frem - så madpakkerne og tæpperne forblev i klapvognen og så spiste vi på caféen - dem vi fulgtes med havde ikke madpakker med, så vi gemte vores til da vi skulle køre hjem :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...