menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 18. juni 2012

Syge-dag

I dag har jeg været hjemme med mine to piger - de har begge været feberramte og bræksyge...

Energien har selvfølgelig været på lavblus - og det er der jo sådan set ikke noget at sige til med 39 i feber! - så der er blevet set tegnefilm og blundet på sofaen - dejligt, nødvendigt og egentlig ret hyggeligt når nu man er to "i samme båd"!!! :)


Appetitten har været ikke eksisterende... - kun lidt appetit til lækkert frugt har været der og så er det da heldigt at vi købte et par bakker lækre danske jordbær ved en lille gårdbutik på vej hjem fra Djursland i går - og også ret heldigt at det kun var den ene bakke vi spiste til dessert i går aftes med sukker og fløde til!!! :)


Så er der serveret - mums!!! :)


underskrift copy

6 kommentarer:

  1. Øv med sygdom! Men det ser nu lidt hyggeligt ud sådan at være fællessyg på sofaen.

    Vi har tilbragt hele dagen i Legoland, hvilket medførte en meget våd familie. Så er lidt spændt på om vi går fri for forkølede børn, jeg håber.

    God bedring med dine piger

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er da lidt hyggeligt at være syge sammen, selvom det bestemt ikke er sjovt... Heldigvis var begge piger friske til at komme i Legoland dagen efter - vi var heldige med vejret!! :)
      Jeg håber sørme at I går fri for forkølelse!!!
      Kh Tina

      Slet
  2. Øv, også sygdom ved jer? Hyggeligt at de kan enes om at dele sofaen. Det er vi desværre ikke nået til endnu :o(. Er helt skæv af at gå med Jacob på den ene arm og at servicere Mads med den anden...man burde faktisk få en ekstra fridag til selv at komme ovenpå efter børns sygedage ;o).

    Kh. Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har en stor hjørnesofa med chaiselong, så der er masser af plads til at kunne dele :)
      Det er hårdt med sygdom!!! Heldigvis var det denne gang kun en éndags-forestilling her hos os...
      God bedring til dine drenge!!!
      Kh Tina

      Slet
  3. Hvor er de søde, selvom de er syge :-) Men omgangssyge - det er altså ikke sjovt... Troede det var ovre for denne sæson :( Rigtig god bedring!
    Kh Bodil

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er da søde og så hyggede de sig bare sådan dér på sofaen :)
      Heldigvis var begge piger friske næste dag - men desværre var det så min tur, så jeg klarede mig igennem en dag i Legoland "kørende" på panodiler... Det ulmer stadig i maven, men jeg håber det er på retur...
      Så nej, omgangssyge er altså ikke ovre endnu... mon det egentlig nogensinde er ovre?? Jeg tvivler...
      Kh Tina

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...