menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 4. juni 2012

Dagen på dagen derpå

Jeg har været så fantastisk klog og fremadtænkende at tage en feriedag idag - og det er jeg simpelthen SÅ taknemmelig for!!!

I dag er det jo nemlig dagen på dagen derpå og faktisk er det åbenbart ret så nødvendigt for mig at have en feriedag lige netop den dag - for hold op hvor har jeg været træt!!!

Mine mindstemus har også holdt fri, for jeg har haft et kæmpe stort behov for at være sammen med dem - de er jo blevet passet i pinsen mens vi var i Berlin og altså igen her i weekenden mens vi har været til festival...

Vi har NYDT dagen, har vi!!!

Vi lod farmand og de to store daffe ud af døren her til morgen - og så sov vi andre tre længe!!!

Vi startede dagen med havregrød, et dejlig langt karbad og hygge på sofaen med disneyfilmen "To på flugt".

Så spiste vi rugbrødsmadder med stegt torskerogn...


... gik en dejlig frisk tur i den nærliggende skov...


... og mens Noah sov middagssøvn og Silje så "To på flugt" én gang til - så gik jeg i haven for at få bugt med noget af al den ukrudt i haven - Her lige et glimt af en edderkoppe-baby-koloni... Der er mange og egentlig er de ret så søde og fine...


Og bedst mens jeg sidder der i beddet helt i mine egne tanker, kommer Silje-pigen ud til mig - hun skulle lige vise at hun helt selv havde taget solcreme på - ÅH, hvor er hun altsådejlig!!! :)



I morgen har vi igen fri - allesammen pånær farmanden - og så går turen til Aalborg Zoo, hvor det nye rovdyr-anlæg indvies... Vi glæder os!! :)

underskrift copy

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...