menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 17. juni 2012

Opskrift på romkugler

Som lovet i mit forrige indlæg deler jeg hermed opskriften på de lækre lækre romkugler jeg lavede til dobbelt-fødselsdagsfesten i går... Og faktisk har jeg også lavet endnu en portion i dag, hvor turen går til Ree-Park med hele min familie - jo jo, det er vist en ny favoritopskrift herhjemme ;)


Du skal bruge:

  • 1 mazarintærte 
  • 1 hindbærroulade
  • 3 spsk kakao
  • ½ flaske romessens 
Rør og ælt det hele godt sammen, tril kugler af kagemassen og rul dem i krymmel - nemmere bliver det vist ikke!!

God fornøjelse og søndag :)


underskrift copy

8 kommentarer:

  1. Uha hvor ser de gode ud.. Kunne godt lige spise sådan en..
    Må prøve opskriften en dag..
    God søndag..
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.com
    se min give away..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla
      De smager bare SÅ godt - du må altså virkelig prøve dem en dag... Mums siger jeg bare!! :)
      Kh Tina

      Slet
  2. Det skal jeg da prøve af næste gang vi holder fødselsdag:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, dem MÅ du altså prøve Christina - de er SÅ gode!!!
      Og du behøver da ikke vente til der er én der har fødselsdag ;)
      Kh Tina

      Slet
  3. Ej tusind tak! Det skal prøves;)

    SvarSlet
  4. Velbekomme!!! Jeg håber de bliver et ligeså stort hit hos jer, som her hos os :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  5. Hvor ser de bare super gode ud og nemme at lave hvilket bestemt ikke er en ulempe når man har små fingre med i køkkenet :-) Glæder os til at prøve dem :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...