menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 24. juni 2012

...

I dag har jeg besluttet mig for en tiltængt hjemme-hygge-søndag sammen med mine mindste-mus...
De to store og farmanden er kørt til nabobyen hvor der er heldagsfodbold-cup - og selvom jeg ville elske at tage med, så kan jeg mærke at jeg lige netop i dag har brug for lidt ro og afslapning...

I fredags var jeg som en del af forældrerådet med til at arrangere overnatningshygge for Frejas klasse - 23 skønne unger - og det gik bare over al forventning!!! Vi havde en dejlig dejlig dag/aften/nat/morgen fyldt med sjove aktiviteter, spændende sørøver-skattejagt i skoven, grill- og bålhygge samt fælles-lejr-overnatning i det store party-telt (som alligevel skulle stilles op på vores grønne område til Skt. Hans festen) og det var altså bare SÅ hyggeligt!!!


Virkelig et succes-arrangement :)



I går deltog vi som sædvanlig i grundejerforeningens Skt. Hans fest med fælles-hygge-spisning i det store telt, bål, snobrød og heks ved hyl i... Det var en super hyggelig aften med naboer og gode venner...

Og selvom vejret ikke just var noget at råbe hurra for - så kan vi i det mindste glæde os over at det forrige lørdag viste sig fra sin bedste side, så vi kunne nyde bålet i de idylliske omgivelser da vi holdt Skt. Hans fest sammen med min familie ved Gødstrup Sø. 

I dag er jeg brugt og har altså behov for bare at være, nyde søndagen uden planer og lade op til endnu en uge med fuld fart over feltet... puha - det er sørme godt at ferien snart banker på døren :)

Rigtig god søndag!!!

underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...