menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 18. juni 2012

Fotokursus Århus/København

Jeg tager rigtig mange billeder hver dag og jeg har længe overvejet om ikke jeg skulle tage på et fotokursus... Det jeg kan nu er jo bare selvlært og jeg kunne vildt godt tænke mig at lære mit kamera bedre at kende samt viden og gode fif fra en professionel fotograf...

I dag fik jeg en mail fra dagensbedste.dk og dér var altså et tilbud jeg ikke kunne sige nej til!!!

Så jeg har altså netop tilmeldt mig et fotokursus hos fotograf Jonas Frank i Århus/København til bare 299 kr (normalpris 999)... 
Jeg glæder mig allerede helt vildt!!!!

Måske det også er noget for dig?? Tilbuddet gælder 38 timer fra nu - så du skal skynde dig at melde dig til lige her hvis du vil med :)

Prøv lige at læse det her:


Drømmer du om at tage lækre billeder af familien, rejserne eller livets store begivenheder? Med halvanden times fotokursus hos Jonas Frank lærer du alt om kameraets små finesser, så du kan forevige de allervigtigste øjeblikke

Er du træt af dårlige billeder af de bedste øjeblikke? Uskarpe farver og dårlige vinkler? Måske du slet ikke ved, hvad dit kamera i virkeligheden kan præstere? Så kan fotograf Jonas Frank lære dig et par professionelle tricks, der gør dine fotos meget bedre.

Med halvanden times fotokursus kan du lære at tage billeder som de professionelle. Du lærer om billedbehandling, fototeknik og kameraets mange funktioner. 

Kurset er opdelt i 3 moduler:
Tips og tricks med fototeknik
Kend dit kamera
Billedbehandling og organisering

Du bliver undervist i Jonas Franks eget studie i Åbyhøj eller på Nørrebro i København, så tag kameraet under armen og lær at tage fantastiske billeder. 

Kursusdage i København:
2. juli kl. 19.30-21
3. juli kl. 17-18.30
3. juli kl. 19.30-21

Kursusdage i Århus:
3. september kl. 19-20.30
4. september kl. 19-20.30
10. september kl. 19-20.30
12. september kl. 19-20.30
17. september kl. 19-20.30 


underskrift copy

4 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig spændende Tina - og det er da vildt billigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er da vildt billigt og SÅ spændende!!! Det bliver skønt at lære mit kamera bedre at kende og få nogle gode fif fra en prof... Jeg glæder mig helt vildt!!! :)
      Kh Tina

      Slet
  2. Åh, så skoj!! Det blir säkert mycket givande :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er SÅ fantastisk - jeg glæder mig godt nok til det!!! :)
      Kh Tina

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...