menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 5. februar 2012

Store vaskedag

Vores vaskemaskine gik i stykker for to uger siden, men det er altså først denne weekend vi fået anskaffet os en ny og ikke mindst fået den gjort køreklar af elektrikeren...

I dag holder vi så store vaskedag - eller jeg gør ihvertfald, for Morten er nemlig til DM i indendørsfodbold oldboys, spændende hvordan det går!!! :)

Det er helt vildt, så meget vasketøj der kan hobe sig op på 1½ uge (mine forældre fik nemlig en sending hjem til vask efter den første ½ uge) - og her på billedet er der ikke engang håndklæder og sengetøj med... Vildt!!!


Jeg håber, at vi også får tid til en søndagstur i skoven i dette smukke smukke vintervejr... Og forhåbentlig også får bagt boller, som kan nydes til varm kakao efter skovturen!!!

underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Hold da op tænk at I har tøj nok til 1 1/2 uges vaskepause, det ville aldrig gå her i huset. Jeg synes vaskemaskinen køre konstant.....

    Men det er jo altid dejligt når man kan se at tingene flytter sig og det må man da sige at det kommer til når I får det bjerg af vejen.

    SvarSlet
  2. Vores plejer også at køre konstant, men når man ingen vaskemaskine har, må man jo "spare" på tøjet - ofte tænker jeg, at en del bliver smidt til vask uden decideret at være beskidt!
    Vi har klaret os, men det har bestemt ikke været fedt at se på at vasketøjsbunken bare er blevet større og større - frustrerende ikke at kunne gøre noget ved det!!!

    Sportstøj har jeg dog haft med på arbejde og vasket dér :)

    Jeg glæder mig også til at se bjerget svinde ind!!! :)

    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...