menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 19. marts 2012

Mere sygdom og billedspam fra Odense Zoo

Nu havde jeg ellers sådan håbet på at weekendens friske vesterhavsluft ville gøre underværker og være en ren mirakelkur mod den sygdom der har plaget ungerne den seneste uges tid... Men ØV altså... Noah har stadig feber, hoster og har et øre der flyder... Jeg er hjemme igen igen - selvom jeg egentlig skulle have været på et super spændende kursus - ØV altså hvor er det surt!!! Jeg har fået en tid til ham hos lægen senere i eftermiddag og så håber jeg på at han denne gang vil udskrive pencilin... For feber siden onsdag kan ingen være tjent med - og så skal han jo gerne være helt frisk til på lørdag, hvor turen går til Disneyland Paris!!!!

Mens jeg ærgrer mig over al den sygdom og ikke at kunne være på det super spændende kursus vil jeg lige dele lidt billeder med jer, fra vores udflugt til Odense Zoo forrige weekend :)

Sørme om ikke der var en Hags legeplads i Odense Zoo - Morten spottede den med det samme, for det er nemlig i dét firma han nu er ansat som projektleder :) - og så skulle der selvfølgelig leges!!!





De søde kameler i forårshumør :)


Vi er vilde med geder - men nogen gange kan de godt være lidt for nærgående ;)



Vi har for nylig set et fantastisk naturprogram om pelikaner. Derfor var det super spændende og sjovt at se dem irl og nærstudere deres fascinerende næb-pose... Faktisk var det dét dyr der på dagens udflugt gjorde størst indtryk på os - her følger pelikan-billedspam:













Kongepingvinerne er SÅ smukke!!! Og en lille sød detalje er, at alle pingvinerne har HAMA-armbånd på :)



underskrift copy

3 kommentarer:

  1. God bedring med ham. Håber I alle er klar til Disney-turen og at du får mulighed for at deltage på kurset igen ;o)

    Dejlige billeder...der ud til at have været en god oplevelse for alle.

    SvarSlet
  2. Tak Pia :) Han har i dag fået pencilin hos lægen, så jeg håber godt nok snart at det virker - desværre tror jeg ikke på at han kan komme afsted i morgen... Kurset varer hele ugen, men det er åh så ærgerligt at gå glip af al den spændende viden... Men jeg har besluttet mig for, at det vigtigste lige nu er at få mindstemanden på højkant igen, så vi kan få en fantastisk ferie til Disney - Og nøj hvor vi altså glæder os for vildt!!! :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Kedeligt med al sygdommen. Men sådan er det desværre bare, når man har små børn! Ser ud til, at i har haft en super dag i Odense Zoo. Det er i hvert fald nogle rigtig flotte billeder!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...