menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 4. marts 2012

Færdigmalet krea-bord

Mens Morten har været 3 dage i Sverige med det nye firma han nu er blevet ansat i, har jeg været i gang med "projekt kontor" - og første skridt på vejen var at få malet mit kreabord hvidt... Malingen købte jeg i efteråret, men det er altså først nu jeg fik taget mig sammen til at gå i gang...

Jeg har arbejdet på højtryk for at få bordet færdigt - det skulle jo først slibes og vaskes i grundrens, derefter skulle det have en gang hæftegrunder og til slut males to gange med den hvide maling - det er jo som sådan ikke det dér med at male der tager tid, men det er tørre tiden så den er overmalbar igen... og når jeg så også har haft mit arbejde at passe samt været alene med de fire unger, så har jeg været nødt til at benytte mig af ydertimerne - hvilket vil sige at jeg har malet sen aften når børnene er blevet puttet og så er jeg stået op igen ved 4-tiden for lige at nå at male lidt inden jeg skulle på arbejde...
Og fredag eftermiddag lige inden aftensmaden (mens ungerne var velplaceret foran fjerneren!) fik jeg så malet selve bordpladen for sidste gang og ret godt tilfreds kunne jeg dermed erklære bordet for færdigt :)


 - og så kunne jeg nyde resten af fredagen med disney sjov og X-faktor sammen med ungerne!!!
For Morten ville jo først komme hjem om natten, så jeg havde god tid til at indrette kontoret når børnene var puttet - troede jeg!!! For faktisk kom Morten allerede hjem klokken 22 - og det var noget af en dejlig overraskelse, for hold op hvor havde han været savnet!!! :)

Desværre var jeg jo så ikke blevet færdig med kontoret - men pyt med det! Morten blev alligevel meget positivt overrasket over det han så og så har jeg jo weekenden her til at gøre "projekt kontor" helt færdigt - og ih, hvor jeg altså glæder mig :)

Og bordet er da blevet ret så fint!! :)


underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Super fint, Tina :)
    Jeg er særlig vild med de bukke, som du har bordpladen på :) :)
    Det er altså imponerende alt det, som du når. Både tidligt og sent. Du er sej!
    Kh Laila

    SvarSlet
  2. Tak Laila :)
    Hahahaha - jeg tænkte godt nok på om nogen mon ville opdage mine ret så alternative bukke!!!
    Og selvfølgelig gjorde du dét - skarp som altid ;)
    Knus Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...