menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 12. juli 2010

Kamera ødelagt :(

Ærgeligt ærgerligt ærgerligt... Men vores uundværlige kamera er desværre gået i stykker :(

Da jeg lavede mit indlæg og overførte billeder søndag den 27. juni begyndte kameraet at "brokke" sig lidt ved at gå i sort og skrive at der var en objekt-fejl og genstart kamera...
På stranden mandag den 28. juni begyndte den så igen at "brokke sig" og jeg sagde til Morten at jeg altså gerne snart vil have et nyt kamera... Morten får kameraet i hånden og går lidt og svinger med det - pludselig flyver det ud af hånden på ham og lander i vandet... Kameraet står IKKE til at redde da det er fuld af sand :(

Sådan ser billederne ud og det kan vi vist ikke være tilfredse med ;)



Vi må have købt et nyt kamera hurtigst muligt da jeg simpelthen IKKE kan undvære at have et kamera...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...