menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 30. september 2010

Helt-alene-hjemme-mor

Min lille nullermand er nu dagplejebarn og har klaret sine første 3 dage helt fantastisk!!! Det er simpelthen gået over AL forventning og han har overhovedet ikke været ked af det på noget tidspunkt - det er bare SÅ dejligt!!!

Noget tyder på at han allerede er faldet til og har accepteret, at han skal være dér sammen med sin storesøster - han suger til sig af indtryk og undersøger ALT i ALLE rum :)

Han er bare dejlig og hvor er jeg bare STOLT!!!

Herhjemme NYDER jeg at jeg er en helt-alene-hjemme-mor og er kommet godt i gang med nogle af de projekter jeg mangler inden jeg er klar til arbejdslivet igen!!!

Der er dog også tid til hygge og i tirsdags mødtes jeg med Camilla og Rakel til en dejlig krea-hygge-dag!!!
Det var bare en skøn dag, hvor vi fik snakket, syet, spist boller, snakket og syet... - Jeg glæder mig allerede til næste uge, hvor vi skal mødes igen :)

Jeg fik syet denne hjelm, som Noah har på, da vi i tirsdags var på kastanje-rov :)


Efter vores kastanje-tur sluttede vi dagen af med æbleskiver og varm kakao med flødeskum - så er det altså blevet efterår!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...