menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 27. september 2010

Så kom dagen....

.... hvor vores lille nullermand begynder i dagpleje!!!!
Bare 10 mdr og nu klar til at erobre verden...?



Det er vemodigt at min tid på barsel nu lakker mod enden - for aller aller sidste gang nogensinde - men det bliver spændende og overvældende for Noah at komme ud i det virkelige liv og OPLEVE sammen sine nye venner :)

Vi har fået dagplejeplads hos Siljes dagplejer og hun er fantastisk, så det gør det hele noget mere nemt og trygt!

Om 4 uger begynder jeg på arbejde og så starter udfordringen om at få hverdagen til at hænge sammen for alvor - men den tid den sorg - de næste uger vil jeg i hvertfald nyde at jeg har noget tid helt for mig selv herhjemme og få nået nogle af de projekter i huset som venter på at blive ordnet :)

2 kommentarer:

  1. Puhaaa... jeg får helt ondt i maven, af at læse dit indlæg!...Kan sagtens sætte mig ind i, hvordan du har det med at sende lillemanden afsted, UD i den stooore verden;0) Inden længe er det min tur til at sende min lille bassemand i vuggestue, og jeg synes slet ikke det er en rar tanke!... Men jeg ved jo også godt, at der venter de små en masse gode oplevelser, og det skal man ikke glemme!:0)
    Håber du får nydt den kommende tid, i fulde drag.
    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Ja, det er altså hårdt at "give slip" men når bare man ved at de er i gode hænder, så er det ikke helt så slemt...
    Eller, jo det er det for jeg vil jo helst at han skal blive hos mig, så jeg kan nyde ham hele tiden...
    Men når det ikke kan være anderledes, så er det jo sådan det skal være - og han har heldigvis klaret sine første 3 dage som dagplejebarn helt fantastisk!!! :)
    Jeg vil helt sikkert uden tvivl NYDE min tid som helt alene hjemme-mor :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...