menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

onsdag den 1. december 2010

December-blogudfordring #01

Jeg har set at mange bloggere deltager i denne blog-udfordring:


Jeg har ikke før deltaget i en blog-udfordring, men denne har jeg besluttet mig for at prøve :)

Hermed et billede taget af mig for nylig - det er fra vores dejlige efterårsferie på Fyn. Noah har desværre lukkede øjne på billedet.


Hermed 5 tilfældige facts om mig:

1)  Jeg elsker at opleve sammen med min familie og tror måske jeg har arvet en del af min nu afdøde morfars "krudt i røven".
Det er dog i perioder, for indimellem trænger jeg bare til at være hjemme og rå-hygge - men ofte skal der helst ske noget.
Min Honey priser sig vist lykkelig for at han har sit fodbold at passe i weekenderne, så han slipper for at komme med på nogle af alle mine planlagte udflugtsture. Heldigvis har jeg mine 4 børn som hellere end gerne vil med ud på dejlige oplevelser :) En god oplevelse kan jeg leve højt på længe og jeg elsker at glæde mig til nye!!!

2) Jeg kan ikke fordrage begrænsninger - hverken fysiske, økonomiske, tidsmæssige eller nogen som helst andre former!!!
Hvis det stod til mig skulle jeg helst kunne gøre alt lige når jeg har lyst... :)

3) Jeg er total B-menneske og  har virkelig svært ved at stå op om morgenen. Jeg kan ikke leve uden min snooze-knap og stiller ofte vækkeuret 1 time før jeg egentlig skal op bare for at snooze 4 gange!!!
Jeg elsker at sove men synes alligevel at det er spild af tid... !

4) Jeg er et rodehovede men trives bedst når der er opryddeligt og rent omkring mig...! Godt jeg har min Honey som er super god til at være en hvirvelvind ;)

5) Jeg læser godnathistorie for mine børn hver aften når de skal sove - derfor ser jeg faktisk ikke fjernsyn. De fleste seværdige programmer begynder kl. 20 og da jeg har 4 børn som skal have læst og/eller sunget vælger jeg at tage mig den tid det tager i stedet for at skulle skynde mig fordi jeg liiige skal nå at se et "ligegyldigt" program i fjernsynet!
Ofte spørger de to store om ikke jeg har lyst til at putte lidt og gør jeg det, så ender det altid med at jeg falder i søvn sammen med dem - hyggeligt og dejligt!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...