menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 21. december 2010

Gryde-musik

Jeg er jo startet på arbejde igen og det betyder også at jeg ikke længere har tid til at forberede aftensmaden i løbet af dagen, som jeg kunne da jeg var på barsel…

Når jeg kommer hjem fra arbejde, henter jeg børnene og efter lidt eftermiddagsmads-hygge, skal jeg så i gang med aftensmaden. De 3 store kan sagtens underholde sig selv og hinanden, men lille Noah hænger ofte i buksebenene på mig, da jeg har svært ved at have ham på armen når jeg skal bruge begge hænder til madlavningen.

Så er det at gode idéer til lidt børneunderholdning i køkkenet er meget nyttige!!!

Noget som Noah elsker er, når jeg tager gryder og andet “slagtøj” ud af skuffer og skabe, så spiller han “fantastisk” musik for mor mens hun kokkererer – og kan bruge laaaang tid på det :)

www.tantetit.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...