menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

onsdag den 8. december 2010

December-blogudfordring #06 og #07

Et billede af dig fra 2007:

År 2007 var et rigtigt stort og dejligt år i mit liv!

Udover at vi flyttede ind i vores drømmehus i maj, kunne vi i juni holde vores drømmebryllup.

Da Morten og jeg i 2002 købte vores første hus og havde fået Daniel besluttede vi at gifte os i al hemmelighed. Det skulle være hemmeligt, fordi vi ikke havde råd til at holde drømmebrylluppet på daværende tidspunkt og vi ville ikke låne pengene til det. Vi ville selv spare op, så brylluppet måtte altså vente til jeg var færdig med min uddannelse.

I 2006 hvor jeg blev færdig som pædagog friede Morten til mig på romantisk vis og jeg sagde selvfølgelig ja :)
Den 30. juni 2007 kunne vi så holde vores drømmebryllup. Og selvom præsten i kirken kunne ryste alle vores gæster ved at fortælle at vi faktisk lige havde haft 5 års bryllupsdag 3 uger forrinden, så blev det den mest fantastiske fest - ALT klappede og det hele blev lige som vi havde ønsket!!!

Her får I et billede fra den store dag. Min far fører mig op ad kirkegulvet og bagved går min lillesøster Mette sammen med Daniel og Freja.



Et billede af dig og din nærmeste ven:

Jeg har flere dejlige, søde og fantastiske veninder, som jeg desværre slet ikke ser så tit som jeg gerne vil - heldigvis har vi alle en aftale om at lige meget hvor lang tid der går imellem at vi ringer sammen eller ser hinanden er der INGEN sure miner!!! Det er SÅ vigtigt for mig at jeg ikke skal have dårlig samvittighed, men at jeg altid kan ringe uden at skulle undskylde for noget :)

Dog må jeg sige at der er én person som jeg ser hver dag og som jeg kan tale med om ALT. Det er min dejlige mand, min honey eller min honse som han faktisk er blevet til :)

Jeg elsker ham ufattelig højt for lige præcis den fantastiske person han er. Vi kender hinanden og accepterer hinandens særheder og så har vi det bare rigtig sjovt og hyggeligt sammen!!!

Her er så et billede af mig og min nærmeste ven, Morten - igen et billede fra vores bryllupsdag:

1 kommentar:

  1. Hejsa.
    Uha hvor det vækker minder. Jeg sidder nærmest her og stortuder. Det var en fantastisk dag, og ja rigtig. Ingen af os anede, at i var blevet gift 5 år forinden. Du gik dog til bekendelse aftenen før den store dag, hvor du fortalte Mette, din far og jeg ( din mor ) at I netop havde holdt 5 års bryllupsdag. Ingen af os havde haft nogen anelse. Det havde I virkelig holdt hemmeligt-Selv over for din nærmeste familie Titi. I holdt et brav af et bryllupsfest med alt hvad dertil hører :) Knus Mor

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...