menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 2. december 2010

December-blogudfordring #02

Meningen med dit blognavn:

Min blog hedder TanteTit og hvorfor gør den egentlig det??

Tja, et eller andet skulle den jo hedde og da jeg besluttede mig for at oprette en blog skulle det jo være med det samme og så skulle jeg finde på et navn hurtigt og gerne noget der var personligt. Og det der faldt mig først ind var TanteTit som er en "titel" jeg fik den 20.december 2007.

Her kommer historien :)

Jeg har en barndomsveninde som hedder Anette. Vi boede på samme vej som børn og gik i samme klasse. Vi legede sammen hver eneste dag og hold fast hvor havde vi det bare sjovt!!! Alt det vi kunne finde på, det var skønt og skørt!!!
Vi kaldte hinanden forskellige kælenavne, men det der hænger ved den dag idag er, at hun hedder Nalle og jeg hedder Titi eller Tit.
Da jeg i 2001 blev mor til Daniel fik Nalle nu æren af at være "Tante Nalle".
Da Nalle i 2007 blev mor til Andrea fik jeg så æren af at være "Tante Tit".

Selvom vi ikke ser hinanden særlig ofte, da vi bor lidt langt fra hinanden er vi stadig de bedste veninder og jeg savner at have hende og hendes dejlige familie tæt på mig og min familie.

I sommerferien var vi  i sommerhus sammen, bare os to og alle vores unger - det var smadderhyggeligt!!!!
Her er et billede, hvor vi er på vej ned til stranden. Tante Nalle går bagved sammen med sine 2 børn, Andrea og Bertil, som jeg jo så er Tante Tit for :)


Jeg er jo ikke kun Andrea's og Bertils - Tante Tit.
Morten har jo en flok dejlige nevøer og niecer, så jeg er selvfølgelig også Mathias', Rasmus', Magnus', Andrea's, Emmas og Idas - Tante Tit!!! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...