menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 22. april 2010

Så blev det til en ugle :)

Selvom Noah nu sover igennem, så er det begrænset hvor meget mere søvn jeg får, for jeg er simpelthen for dårlig til at komme i seng...
Jeg nyder de timer jeg har helt for mig selv om aftenen når resten af familien sover. I går sad jeg oppe til kl. 02.00, for jeg skulle lige lave et fugleophæng til min søster, som hun skal have når jeg besøger hende i Århus i morgen. Bagefter kunne jeg ikke lade være med at begynde på at lave den ugle som jeg så længe gerne har villet lave - igen en kopi af Rie Elise Larsens ophæng. Da jeg først var kommet igang kunne jeg ikke stoppe igen, før jeg var helt færdig. Nu hænger den i mit køkkenvindue, så jeg kan nyde den :)


Når jeg nu ikke får så meget søvn om natten - på trods af at min baby sover igennem - burde jeg jo nok tage en lur midt på dagen, men det har jeg da overhovedet ikke tid til :)

Torsdag er Viborg-dag, hvor Noah og jeg er til babysvømning. Bilen la'r vi blive hjemme og tager toget. Det tager kun 7 minutter og svømmehallen ligger lige ved siden af banegården. Det bedste ved at tage toget er, at så kan Noah sove i sin barnevogn og få sig en god lang lur mens jeg shopper rundt i butikker inden babysvømningen starter kl. 12.00... Når vi så er færdige med at svømme, kan Noah sove i barnevognen under hele hjemturen - det kan ikke være nemmere!!!
I dag fik jeg købt lækkert papir fra Rice i Continental og denne skønne Babushka æske købte jeg i Søstrene Grene.
De andre gange vi har været til babysvømning har Noah været ret ked af det og har slet ikke synes at det var sjovt, men jeg har været vedholdende og det har nu givet pote. For i dag gik det bare SÅ godt! Noah var godt tilpas både i badet, i bassinet og efterfølgende i omklædningen - det var en stor fornøjelse at se ham smile og pludre mens vi svømmede - virkelig kvalitetstid der vil noget!!!

Og sidst, men ikke mindst, var det dagen hvor vores Silje-pige, i en alder af 1 år og 10 mdr, for første gang har haft et spænde i håret hele dagen - storesøster var noget senere til at få hår og havde først spænde i da hun var 2 år og 7 mdr.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...