menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 25. april 2010

På krea-shopping i Århus

I går besøgte Noah og jeg min elskede lillesøster, som bor i det skønne Latinerkvarter i Århus C. Vi havde en super hyggelig dag, hvor jeg fik shoppet en masse lækre krea-ting. Vi var blandt andet i Box de Lux, WOW, for en lækker butik!!! Jeg kunne have købt SÅ meget derinde, men formåede at holde mig til kun at købe det jeg kom efter, nemlig Rie Elise Larsen papir.

Og så fik jeg denne store fantastiske lilla pose til at bære mit papir hjem i - Måske var det fordi jeg roste deres butik sådan, at jeg fik posen, for jeg så ikke andre der forlod butikken med en lignende, bare lige et godt råd hvis I kommer derind ;)


I Tiger købte jeg, for 10 kroner, en stor pose med elastikker i forskellige størrelser og farver. De mindste størrelser passer lige til at sætte omkring en rulle papir, så nu pynter papirrullerne i min gamle "sommer-strand-taske".

Jeg har besluttet mig for, at jeg vil prøve at lære at sy og i den forbindelse var vi også lige en tur i Stof 2000. Jeg vil rigtig gerne sy nederdele til mine 2 piger, så jeg købte dette lækre uglestof, mørke lilla rib og pink kantebånd.

Jeg har også planer om at sy et patchwork sengetæppe til Noah, så jeg købte lidt sødt drengestof til det. Så mangler jeg bare at låne min mors symaskine, finde ud af noget med mønster til nederdel - og så skal jeg lige have fundet noget mere stof til tæppet :)
Torsdag aften pyntede jeg disse bloklys med mønsteret fra kokeshi servietterne fra Tiger. Idéen har jeg fået fra Karen Klarbæks Verden. Jeg synes de er blevet ret søde og pynter fint i køkkenvinduet.
Trods det dejlige vejr i dag, har jeg faktisk ikke været udenfor - kun for at hænge vasketøj op... For i dag har jeg gjort rent i hele huset - det var godt nok også tiltrængt!!! Der er blevet ryddet op, tørret støv af, støvsuget og vasket gulv, og så er der blevet vasket 6 maskinfulde tøj, som også skulle hænges op og lægges sammen.
Selvom jeg MEGET hellere ville have været ude og nyde solen sammen med mine børn, så var rengøringen en nødvendighed og hvor er det dejligt at det nu er gjort, for i morgen kan jeg så nyde det - forhåbentlig - ligeså dejlige vejr :)
Silje synes åbenbart også at det var enormt kedeligt at mor sådan havde rengøringsvanvid, for da jeg lagde støvsugeren for at sætte endnu en vask over og hænge den foregående op, mødte dette dejlige og sjældne syn mig, da jeg igen kom ind i køkkenet til min støvsuger :)

I aften var den store aften, hvor Mikkel Kessler skulle bokse "sit livs kamp" ;)
Mortens søster, hendes mand og deres 3 dejlige drenge (10 år, 8 år og 13 mdr) kom på besøg, så vi kunne se kampen sammen. Vi havde som altid en hyggelig aften - og ungerne nød det i fulde drag. Her er et billede af Silje og lille fætter Magnus som leger sammen. Magnus kan endnu ikke gå, men kravler livligt rundt i hele huset - og pludselig havde vi 2 kravlebørn i huset, for så kravlede Silje selvfølgelig ligesom Magnus :) (godt jeg havde fået vasket gulvet :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...