menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 30. april 2010

Hjemme-hygge

I går aftes kom mine forældre på besøg til varme hveder og så havde min mor taget sin symaskine med, som jeg har fået lov til at låne. Jeg kunne slet ikke vente med at komme i gang med at prøve at sy et eller andet, så jeg syede lige en ugle-svampe-rangle med en bjælde inden i til Noah.
Jeg glæder mig allerede til få tid til at sy mere...
I dag har Morten stort set arbejdet på kontoret hele dagen - så børnene og jeg har hygget os og slappet af med det vi nu havde lyst til.
Mens de små sov i barnevognene gik Freja og jeg i haven, for at plante de nyindkøbte sommerblomster ud i altankasserne ved legehuset. Freja plantede helt selv, hun er bare SÅ dygtig :)
Noah har gynget på sansegyngen i stuen...
I går var vi på biblioteket, hvor vi lånte dvd'en "Nat på museet".
Daniel og Freja besluttede, at vi skulle have en hygge-film-aften i aften og de ville lave maden!
De valgte, at vi skulle have lasagne og pandekager til dessert, så da vi havde været nede at handle ind, gik de i gang. Det blev en super lækker lasagne som hele familien spiste sammen til disney sjov og da de små var blevet puttet spiste vi pandekagerne med is til filmen. :)

1 kommentar:

  1. Det lyder sørme til at have været en hyggelig dag:O) Fin rangle du har lavet:O)
    knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...