menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 18. april 2010

Øko-køerne kom på græs...

Søndagen startede med at jeg som sædvanlig var ude at løbe med løbeklubben. Jeg har fuldt et walk and run hold, som fulgte iform.dk's løbeprogram "0-5 km på 10 uger". Sidste søndag nåede vi så målet med de 5 km, så i dag var den første dag jeg skulle prøve at følge med "løbeholdet". Ruten var 6,3 km og jeg klarede det (selvom jeg lige måtte gå 100 meter for at få pusten), så jeg er ret stolt af mig selv og glæder mig allerede til løb på tirsdag :o)


I dag var så dagen for den årlige øko-dag, hvor øko-køerne skulle på græs efter en laaaaang vinter i stalden. Først kunne vi lige nå en tur i stalden, for at hilse på de søde køer.


Det er første gang Silje ser en ko tæt på, så hun synes det var meget spændende og var egentlig ret modig!!!Silje synes den lille kalv var rigtig sød og så havde den sit eget lille hus, hvor den kunne sove.

Se alle de store køer!!!


Selv den store ko skulle Silje lige røre ved :)
Freja skulle lige tage mod til sig før hun turde røre ved koen - den har jo en ret våd mule og prinsessen synes altså at det er ulækkert!!! :)
Så blev stalddøren åbnet og den første ko er ude i det fri og hold da op hvor var de glade :)
(se videoen nederst)


Da køerne havde været ude på marken lidt, kom de pludselig gående tilbage... Det var som om de ville sige: "Nu har I kigget på os, så nu er det vores tur til at kigge på jer". Det så ret sjovt ud som de bare stod stille og gloede på os :)

Da "det store show" var overstået blev den medbragte mad nydt i selskab med Camilla og hendes familie.

Tilføj billede


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...