menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 13. april 2010

Cafétur og Tiger-shopping

I dag har Noah og jeg nydt det dejlige forårsvejr i Viborgs gader og på en café med en god veninde.
Inden vi skulle afsted hjemmefra skulle Noah have grød for første gang og det var bare sagen :o)
Se lige hvor glad han ser ud - men det er jo også en helt fantastisk og ny verden fuld af smagsoplevelser der pludselig åbner sig, når man nu er 4 mdr.!!! :)


Se lige en masse dejlige farver og lækre ting... INGEN tur til Viborg uden et besøg i Tiger-butikken og som så mange gange før, fandt jeg en masse som jeg bare ikke kunne undvære ;)

Fine opbevaringskasser, knagerække til legehuset, havenisse til legehuset, Kokeshi servietter, Kokeshi sparebøsser, muffinforme til de filt-muffins jeg forhåbentlig snart får lavet, kost/fejebakke til legehuset, kort, fugleknage til vores entré, magisk bønne, sy-kasse, Kokeshi neglesaks + klipper og en prikket notesbog til Freja som vi skal bruge til pressede blomster. Køletasken er fra Rice, købt i Continental.



Freja elsker hyggelige ting ligeså meget som jeg gør og havenissen vakte kæmpe jubel og stort kram - hun er bare fantastisk at købe "gaver" til :o)



Selv den prikkede notesbog blev hun rigtig glad for, og da jeg fortalte hende at jeg havde tænkt mig at vi skulle bruge den til pressede blomster (Freja elsker blomster) blev hun endnu mere glad og ville straks have nogle blomster i bogen. Freja, Silje, Noah og jeg gik så en tur ned i anlægget for at plukkede nogle blomster og bagefter lagde Freja dem i pres i den største bog hun kunne finde - Ronja Røverdatter :)


Noah sov under hele udflugten med sin elskede sut og puttepude.

Og Silje plukkede mælkebøtter som vores kære kanin Stine fik da vi kom hjem fra vores "blomster-tur".



2 kommentarer:

  1. Ihh hvor ser det hyggeligt ud... Ej hvor der det nogle fine sager... Jeg bliver vist nødtil at investere i køletasken, den er da for lækker og mangler sådan en praktisk en som kan foldes sammen:O)
    Hvor er det bare dejligt at gi gaver når man virkelig kan se at de bliver rigtig glade;O)
    knus Camilla

    SvarSlet
  2. Hej Camilla :o)
    Ja, køletasken er rigtig lækker! Jeg havde set den på nettet og i torsdags var jeg inde i Continental for at spørge om hun havde tasken. Hun havde lige fået den hjem og havde endnu ikke fået den ud i butikken. Jeg købte den i pink og grøn, efterfølgende fortrød jeg at jeg ikke købte den blå i stedet for, så jeg var lige inde og bytte den i går - nu kan jeg mærke at det er det rigtige valg :o) Den koster 119 kr, så det er rimelig overkommeligt...
    Ja, det er skønt når børnene bliver glade for det man køber - Freja er bare SÅ taknemmelig for alt og bliver bare SÅ glad for selv den mindste ting. Daniel derimod er fuldstændig komplet ligeglad med at få ting, så ham er det altså svært at lave pakkekalender til ;)
    Knus Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...