menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 21. maj 2011

1-2-3 sæt igang!!!

Og hvad skal vi så lave i dag??

Morten og Daniel er taget til fodbold - Daniel skulle spille kamp og for en gangs skyld valgte jeg at blive hjemme sammen med de yngste...

Jeg vågnede nemlig op med en følelse af, at det hele ligesom har hobet sig lidt op... vasketøj, strygetøj, oprydning og rengøring... (jeg skåner jer lige for billeder, da jeg bestemt ikke synes det er hyggeligt at tage billeder af to bugnende vasketøjskurve, vinduer man næsten ikke kan se ud af, støv på samtlige flader og skidt på gulvet - øv!!

Men så er der vist ikke andet at gøre end at sige: 1-2-3 sæt igang!!!
underskrift copy

4 kommentarer:

  1. Uha kender godt følelsen! Sådan er det også her idag! :0)

    SvarSlet
  2. Det burde være enhver børnefamilies ret at have en til at ordne rengøring og vasketøj - så man kan hygge sig sammen - når man endelig holder fri fra en travl hverdag. Måske var det en ide, at de arbejdsløse - istedet for aktivering - blev sendt ud for at hjælpe de travle børnefamilier : O )

    SvarSlet
  3. Det er sådan noget der bare skal overstås, så man kan nyde det bagefter :-) Så er der nokplads til hyggedag i morgen.

    SvarSlet
  4. Mie: jamen så er vi jo nok to der har haft gang i vaskemaskine, støvklud og støvsuger?? :)
    Det har ihvertfald kørt på højtryk herhjemme :)

    Dorte: God idé faktisk!! :) Jeg kunne ihvertfald sagtens bruge et par hjælpende hænder i hverdagen - men faktisk kan jeg rigtig godt li' alle de dér huslige ting som tøjvask og rengøring - jeg gider bare ikke rode op... :)

    Vibeke: Det er rigtigt at det skal overståes - jeg er bare ikke særlig effektiv, men går og hygger mig med at være grundig, så den har altså stået på oprydning og rengøring både i går og i dag - selvfølgelig med maaaange små hygge-pauser. Heldigvis synes børnene faktisk også at det er hyggeligt at hjælpe til indimellem :)

    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...