menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 3. maj 2011

Jeg har fået en award!!!


Sørme om ikke jeg har fået en award fra hende den skønne med bloggen Thehuset (virkelig et besøg værd)!!
Jeg har godt set awarden florere i blogland og nu er den så landet her hos mig - Tak Laila, det er nu lidt hyggeligt at få sådan én, dejligt at du tænkte på mig - jeg er beæret :)

1. Hvorfor startede du med at blogge?
Jeg startede med at blogge 14 dage efter at jeg første gang stiftede bekendtskab med blog-verdenen. For det var lige dét jeg havde ledt efter!!
En nem måde at kunne dokumentere og forevige alle de dejlige oplevelser sammen med familien!
Derudover tiltalte det mig meget mere end en hjemmeside, da der her i blogverdenen ligefrem er et netværk af skønne bloggere, som inspirerer hinanden og kommenterer på hinandens indlæg.
Jeg har ikke 1 sekund fortrudt at jeg er begyndt at blogge!!!

2. Hvilken blogger følger du?
Jeg følger rigtig mange blogge - hovedsagligt familieblogge og kreablogge.
Jeg følger med på mine egne faste læseres blogge, det synes jeg nemlig er hyggeligt. Så når en ny læser melder sig hos mig, så melder jeg mig også hos hende :)
Jeg synes også det er fantastisk at følge med hos bloggere som jeg kender *irl*!!!

3. Favorit make-up mærke?
Jeg er ikke ligefrem en make-up pige og bruger det langt fra hver dag.
Men det jeg har er fra BodyShop.

4. Favorit tøjmærke?
Tja, jeg har ikke et decideret favorit tøjmærke - faktisk er jeg ikke ret god til at huske at købe tøj til mig selv...

5. Dit "må-ha" make-up produkt?
Det må være rouge - lige til at give kinderne lidt kulør...

6. Favoritfarve?
Jeg kan faktisk godt li alle farver - men det kommer selvfølgelig an på hvad det er til...
Skal jeg vælge favorit må det være: Turkis, Lime, Lilla

7. Parfume?
Be Delicious fra DKNY

8. Favoritfilm? 
Det må helt klart være "Livet er smukt" - en mere fantastisk film har jeg aldrig set!!!

9. Hvilket land vil du besøge og hvorfor?
Jeg drømmer om at tage familien med til Florida for at besøge alle forlystelsesparkerne de har derovre :)

10. Hvad glæder du dig til i den nærmeste fremtid?
Jeg glæder mig altid til lige om lidt, i morgen, weekenden og til den næste oplevelse der venter.
Hvis jeg skal sige nogle oplevelser, som jeg sådan rigtig rigtig glæder mig til indenfor de næste par måneder, så må det være:
  • på søndag - mors dag - hvor jeg er inviteret til brunch på Savillas af mine dejlige børn og elskede mand.
  • om et par weekender, hvor hele familien skal til København for at besøge min fantastiske lillesøster for første gang siden hun flyttede derover!
  • til Skive Festival, hvor Morten og jeg har partout billetter!!! (Dér skal vi så "fejre" vores 9 års bryllupsdag :)
  • til sommerferien, som i år går til Vimmerby i Sverige!!
Måske awarden er ved at have været rundt, men jeg vil da lige sende den videre til:
Jeg håber I har lyst til at lege med?? :)

underskrift copy

4 kommentarer:

  1. Tusind tak for awarden.. Den er jeg beæret over, og vil udfylde den i weekenden! Det bliver sjovt :)
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Kære Tina,
    Tillykke med awarden - det er skønt med sådan én;)
    Tak fordi du kigger forbi hos mig, jeg vil glæde mig til at følge med hos dig.
    Kh Mille

    SvarSlet
  3. Mette: Dejligt du vil "gribe" den :)
    Selvom jeg kender dig ret godt, så glæder jeg mig stadig til at læse dine svar!!!
    Kram fra din storesøster

    SvarSlet
  4. Mille: Tak for det :)
    Dejligt at du også har lyst til at følge med hos mig, det er jeg glad for!!!
    Fortsat god weekend :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...