menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 8. juli 2011

Et indlæg om indvielse af sandkassen samt alternativt sandkasse-solsejl...!

Så har vi ferie - endelig!!! Og hvor er det altså bare SKØNT - jeg kan næsten ikke få armene ned, men det behøver jeg jo heller ikke, vel?? :)
Alligevel kan jeg mærke, at jeg ikke har helt ro i kroppen - ikke fordi jeg har svært ved at geare ned, for dét lider jeg bestemt ikke af! - men simpelthen fordi jeg ikke føler, at jeg er helt færdig med TO-DO herhjemme... TO-DO'en lyder i alt sin enkelthed i at bil, hus og have skal være "ferie-klart" - jeg har nået en del i ugens løb og er faktisk så godt som færdig med haven (hvis man da kan blive det?)... Og bilen nåede jeg at gøre hovedrent i indvendig inden den blev afleveret hos mekanikeren, så den mangler bare lige en tur igennem vaskehallen!
Men i huset mangler jeg lige den overfladiske oprydning og rengøring før jeg kan slappe af... heeeelt af :)
Forhåbentlig har jeg overskud til at gi' den en skalle i aften når børnene er kommet i seng..!

Mens jeg et par eftermiddage i ugens løb, har hygget mig i bedene med at få bugt med det værste ukrudt, så har Noah og Silje fået indviet sandkassen - og hold op, hvor har de bare hygget sig, det er simpelthen fantastisk og super dejligt - også for min samvittighed!!!




Sandkassen ligger nede i en lille "gryde" i haven - sammen med legehuset og gyngestativet - omringet af hæk, buske og træer... Der bliver ret så varmt dernede, når solen er på for der er ikke et vindpust der bliver lukket ind, derfor har vi talt om, om ikke vi skal ha' et solsejl sat henover sandkassen...
En midlertidig løsning er blevet en strandparasol med vippefunktion og faktisk fungerer det super godt...

Så nu kan børnene fordybe sig i sandkage-bageri uden selv at blive bagt af solen... Måske løsningen bare forbliver sådan, for det ser jo egentlig også ret så hyggeligt ud...?!








underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Det må bare være lykken. Skønne billeder...:-)

    SvarSlet
  2. Hej Vibeke :)
    Tak - og ja, det er altså bare lykken!!
    Fantastisk at børnene er så glade for endelig at ha' fået en brugbar sandkasse - det gør jo at alt det hårde arbejde er det hele værd!!
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...