menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 10. juli 2011

Et indlæg som handler mest om at nyde, at den nu står på sommerhus-hygge!!!

I går eftermiddags ankom vi til sommerhuset og det var helt fantastisk at gense mine to store dejlige børn - der var masser af kys, knus og fælleskrammere!!!

Der er slet ingen tvivl om, at de har haft en helt utrolig dejlig, hyggelig og oplevelsesrig ferie i hovedstaden og jeg er mine forældre evigt taknemmelig for at de havde lyst til at have Daniel og Freja med på deres ferie!!! - Og de har allerede aftalt at de vil gentage successen til næste år!!!

Nu står den så på sommerhus-hygge i nogle dage - og hvis der er noget vi elsker, SÅ er det dét!!!







Da jeg i går, før afgang, lige hurtigt var en smut i REMA spottede jeg med det samme lige præcis sådan en kurv, som jeg længe har været på udkig efter!!! Nemlig en super hyggelig kurv til bare 69 kr - perfekt til skovture, picnicture og strandture - den måtte selvfølgelig med hjem og er allerede taget i brug!!!


I dag - lige om snart!- kører vi  en smut til Århus, tværs over Jylland, til vores årlige Cirkus Benneweis hygge-dag sammen med Mortens farmor samt Mortens storesøster + familie :)
Åh, hvor jeg dog elsker alle vores tilbagevende og årlige traditioner!!!

underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Rigtig fine billeder du har taget, det ser virkelig skøn, kan godt forstå i er vilde med sommerhus.

    SvarSlet
  2. Hej Jeannett
    Vi elsker at være i sommerhuset - min morfar byggede huset før jeg blev født, så jeg er vokset op med ferier ved Vesterhavet...
    Faktisk har det altså ikke rigtig været sommerferie, hvis ikke vi har været nogle dage i sommerhus!!
    Strand-billeder fra Vesterhavet bliver altid gode, det er jo en helt fantastisk kulisse :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...