menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 11. juli 2011

Et indlæg om endnu en dejlig dag med bla. krabbekløer og strandhygge!!!

Idag har vi haft en dejlig afslappende dag helt uden andre planer end at hygge os..!

Jeg startede dagen med at sove længe - min mor er nemlig SÅ fantastisk, at hun med glæde står op kl. 06.00 for at ta' Noah, når han vågner - Og dét er noget jeg sætter meget stor pris på!!

I formiddags hyggede børnene sig med at plukke sorte-bær...


... og mælkebøtter til kaninen Stine, som skal holde ferie i sommerhuset hos mormor og morfar, mens vi er i Sverige.


Vi var også lige en tur i Hvide Sande for at indkøbe fisk til frokosten...


Noah - her på moster Mettes arm på parkeringspladsen - var jublende glad over synet af en stor "TRAKTOOOORRRR"!!! :)


Udover de sædvanlige fiskefiletter som vi selv steger og Launis rejerne, blev der også indkøbt krabbekløer - for vi var jo på krabbefangeri i går, så det kunne jo være lidt sjovt og spændende at prøve at smage det!!!

Børnene var vildt fascinerede over de kæmpestore krabbekløer (som selvfølgelig ingen sammenligning tåler med de mini-krabber vi fangede i går!) og de blev undersøgt, knust og smagt på - Nøj, hvor det altså smagte godt!!






Eftermiddagen stod på en tur til stranden - børnene elsker det! og min mormor, far og jeg kunne så sidde i det varme sand, mens vi kunne iagttage deres leg og nyde deres grin!!!







Vesterhavet er - i vores verden! - ikke til at bade i, det er simpelthen ALT for farligt!!! Derfor bruger vi kun havet til leg og hygge på stranden og i vandkanten - ofte er vi dog så heldige, at der er en indsø på stranden, men det er der desværre ikke i år... Men ungerne hygger sig helt vildt alligevel og glæder sig allerede til endnu en strand-dag imorgen - og det gør jeg faktisk også!!! :)

underskrift copy

4 kommentarer:

  1. Skønne, skønne billeder, Tina.
    I forstår altså at få det bedste ud af alting :) God idé med krabbekløerne. Det må have været stort for dem.

    Nyd ferien og glæd jer til Sverige! Dét er altså også bare godt. Jeg vil glæde mig til at læse, hvad I får ud af turen derover!

    Kh Laila

    SvarSlet
  2. Tak Laila
    Det er jo også dét der er så fedt ved at blogge - for så bliver alle de dér dejlige stunder, som jo ellers ville gå i glemmebogen, foreviget og delt... Jeg synes det er fantastsk :)
    Idéen med krabbekløerne lå lige for, da vi så dem ligge dér i fiskebutikkens køledisk - dét måtte vi da bare prøve!!!
    Vi glæder os helt vildt til Sverige og er SÅ spændte på det!!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Dejlige livsglade billeder - Tina.

    SvarSlet
  4. Nyder virkelig dine smukke feriebilleder, hvor ser det hyggeligt ud.

    Vil os lige fortælle dig at jeg har givet dig en blogaward.

    Kig forbi min blog og se om du har lyst til at modtage den :_9

    Kh Louise

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...