menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 9. juli 2011

Et indlæg om.... endelig at være helt klar, parat til sommerferie!!!

TA-DAAAAA!!! Og JUBIIIIII!!!

Nu er rodet ryddet op, støvet er tørret væk, nullermændende er støvsuget op og snavset er vasket af gulvene - Fantastisk, som det giver en dejlig ro i min før så urolige krop!!!

Det er bare SÅ ubeskriveligt dejligt at kunne ta' på ferie med god samvittighed og vide, at vi kommer hjem til et opryddeligt og rent hjem - Aaaahhhh!!!!

Bilen er pakket og lige om snart er Silje, Noah og jeg på vej mod Vesterhavet - nærmere betegnet Søndervig, hvor mine forældre har sommerhus... Nøj, hvor jeg glæder mig for vildt til at kramme min to store savnede unger, som også kommer ud i sommerhuset sammen med mormor, morfar og moster - HOLD OP, hvor skal vi bare RÅ-hygge!!!

Morten er allerede på vej derud, han var bare lige så frisk at ta' cyklen - 90 kilometer!!! Jeg synes han er sej - sådan noget kunne jeg nemlig ALDRIG finde på at gøre...!

Jeg har lige været i haven for at plukke en skål moreller som vi skal ha' med - der er vildt mange på træet og de smager himmelsk - heldigvis er der stadig så vi også kan få en skål med, når vi i næste uge sætter kursen mod Sverige!!!


Der er bare dømt ferie-hygge-stemning her i den lille familie, hvor er det altså fantastisk - længe leve sommerferien!!! :)

underskrift copy

5 kommentarer:

  1. Håber, at I får en rigtig god ferie.

    Uh. Vesterhavet. Det lyder godt. Vi nøjes med Østersøen, der også viser sig fra den bedste side.

    SvarSlet
  2. Dejlig at være klar til ferie, lyder skønt med en tur til Sverige senere. rigtig god ferie

    SvarSlet
  3. Rigtig god ferie:o)
    Hvor ser de moreller altså bare godt ud, mmmmm :oP
    Kh. Lena

    SvarSlet
  4. Kan I have en rigtig god ferie :o)
    Kh Mette

    SvarSlet
  5. @Rie:
    Tak - vi skal nok få en helt igennem fantastisk ferie!!!Vesterhavet er skønt - men jo desværre ikke til at bade i, det har vi al for stor respekt for det lumske hav til! Det er simpelthen for farligt!!!
    Østersøen lyder altså også dejligt!!! :)

    @Jeannett:
    Vi glæder os helt vildt til Sverige! Vi har aldrig været der før, så vi er ret så spændte!!!

    @Lena:
    Tak :)
    De moreller er altså også bare vildt gode - og så er der rigtig mange!!!
    Jeg kigger da også ind til dig!!
    Kh Tina

    @Mette:
    Mange tak for det :) Vi vil NYDE den helt vildt!!!

    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...