menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 19. august 2011

Et indlæg om, at nyde et tiltrængt pusterum i en genopstartet hverdag!!!

Hvor er det altså bare dejligt at det nu er blevet weekend... Faktisk synes jeg, at det har været lidt hårdt sådan at skulle ud af døren om morgenen til bestemt tid - alle seks!!!

Hverdagen er allerede godt i gang og jeg synes ikke rigtig, at jeg kan følge med i det dér puslespil for at få det hele til at hænge sammen...

Forhåbentlig kan weekenden lige give et ganske kort pusterum og en lille smule overblik :)

Lige nu hygges der med Disney Sjov og popcorn i bøtterne fra da vi var i Cirkus Summarum - dét er hyggeligt!!!


Ungerne ELSKER Disney Sjov - de er helt vilde med Phineas og Ferb og skråler med på sangen... Selv er jeg helt vild med Bubbi Bjørnene og skråler med på deres sang, som jeg synes er vildt go'... Måske mest fordi jeg bliver lidt nostalgisk når jeg hører den og mindes da det var mig som var barnet der sad dér i sofaen med min fredags-snolder-skål!!!

I får lige den fantastiske sang her ;)



Måske du, ligesom jeg, også nyder et tiltrængt pusterum i en genopstartet hverdag??

underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...