menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 27. august 2011

Et indlæg om... ugen der gik!!!

Endnu en uge er gået - faktisk en ret hård én af slagsen...

For det første skulle jeg lige oven på igen efter en temmelig våd fest sidste lørdag i venners lag - nytårsaften-tema med dertil hørende pynt, hatte, fyrværkeri, champagne... Her er vi på vej til party hos et andet hold venner - jeg står bag kameraet...


- resten af billederne tåler vidst ikke dagens lys her på bloggen ;)

For det andet har det været en uge, der for mit vedkommende har stået på en arbejdsuge med aftenmøder tre ud af fem aftener, samt eftermiddagsarrangementer de resterende to, hvilket har resulteret i nogle meget lange arbejdsdage...

Derudover har Morten haft travlt på arbejde, på hjemmekontoret samt været til fodbold tre aftener...

Daniel og Freja er godt i gang med skole, lektier, kammerater, fødselsdage, fodboldtræning og kampe...

Ja, der er sørme nok at se til... - lidt for meget faktisk!!!

Heldigvis har min mor været så overdrevet fantastisk og overskudsagtig at bo hos os et par dage - samtidig med at hun jo også har været på arbejde!! Hun har været en kæmpe hjælp med børn, mad, vasketøj og rengørring!!!

Denne weekend har vi heldigvis ingen planer - ihvertfald ikke andet end fodbold og legeaftaler - så jeg har dedikeret weekenden til et gigantisk hængeparti... Der skal simpelthen efterårs-klargøres i haven!!!

I går aftes NØD jeg en stille og rolig aften sammen med familien - aftensmaden var dejlige rester fra afskedsreceptionen for lederen i min børnehave... Sikke da et fad at få med hjem - I kan tro det vakte lykke!!! :)


Nu vil jeg gå i haven!!!

underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...