menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

onsdag den 10. august 2011

Et måske lidt rodet indlæg, som i bund og grund handler om taknemmelighed!!!

Altså, hvor heldig kan man være, sådan at blive ringet op sent i går aftes af én af Daniels venners mor, som bare lige ville spørge, om hun måtte ta' Daniel og Freja med i Legoland i dag, onsdag???

Selvfølgelig måtte hun det og jubelen ville ingen ende ta', da nyheden blev overbragt til  de to, som ellers "bare" skulle ha' været i fritter :)

Daniel og hans ven havde fået en fribillet hver til Legoland, da de i sidste uge var på fodboldskole. Freja havde også en fribillet, da vi fik 3 dengang vi var i Cirkus Summarum...


Derfor var det kun en billet til moren, som skulle købes... Dén valgte jeg at købe til hende, som tak! Jeg købte online, for så kunne den nemlig ombyttes ved indgangen til endnu en billet, som kan bruges igen i september eller oktober - Perfekt, for vi har jo stadig et par børnefribilletter tilbage, så Silje og jeg skal da afsted når jeg har en fridag i september, hvilket jeg vil glæde mig rigtig meget til, for det er altså skønt med sådanne udflugter med bare ét barn, total kvalitetstid!!!


Daniel og Freja har haft en super skøn og sjov dag, hvor de prøvede alle de vilde rutchebaner igen og igen... Måske det egentlig også var ret fedt sådan at være afsted uden at have små søskende at tage hensyn til og som jo skal prøve alle de "ikke-vilde" forlystelser??

Ihvertfald er jeg meget taknemmelig for at moren havde lyst til at ta' mine børn med på så dejlig en dag...

Jeg er i det hele taget dybt taknemmelig over alle dem, som har bedt om lov til at låne Daniel og Freja i deres sommerferie!!! De har været på ferie hos moster i København en hel uge sammen med mormor og morfar... og så har de været på ferie hos deres oldemor et par dage og Freja har været hos sin farmor nogle dage mens Daniel var på fodboldskole!!!

Daniel og Freja har haft en ubeskrivelig fantastisk ferie med et hav af dejlige og spændende oplevelser - ferien er nu slut og i morgen samt fredag skal de i fritter, inden skolen starter op igen på mandag... Daniel begynder i 4. klasse og Freja i 1. klasse... Dét synes jeg er vildt!!!

underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...