menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 24. september 2011

Et indlæg om fredagens og lørdagens menü her hos os - helt efter børnenes egne ønsker...!!!

Hvad skal vi ha' til aftensmad mor?? Det ved jeg ikke, hvad synes du??

Og man skal ikke spørge, hvis ikke man vil ha' et svar - vel?? Så da Freja svarede:

"Pandekager med sukker og syltetøj", ja så var der altså ingen vej udenom... Og selvom det ikke lige var det svar jeg havde forventet, så var det da egentlig en meget god idé og mums, hvor det smagte!!!



I dag spurgte jeg så Daniels kammerat Mikkel, som bliver passet hos os lørdag til søndag, om hvad han synes vi skulle ha' til aftensmad i aften...

"Hjemmelavet pizza" var ønsket - Super god idé altså!!! :)

Jeg spurgte samtlige i huset om ønsker til toppings og handlede så ind til det... De forskellige toppings kom i små skåle og så lavede jeg en mindre pizzabund til hver, som vi så hver især pyntede med lige netop dét den enkelte ville ha' på sin pizza... - Dét var et kæmpe hit!!!

Her er det Silje der er i gang med at lave sin pizza


Og så blev der ellers pizza-hygget i stuen til en "Far til Fire"-film...


Hvad vælger dine børn til aftensmad, når de bliver spurgt??

underskrift copy

4 kommentarer:

  1. Min er kun halvandet så ikke rigtig noget endnu:-)Men god ide med pizzaerne

    SvarSlet
  2. Nej, så er det nok lidt for tidligt selv at bestemme menûen :)
    Det var ihvertfald et hit selv at "designe" sin egen pizza og de tre store spiste faktisk næsten det hele af deres pizzaer - det var super hyggeligt for dem at pizza-hygge med en go' film :)
    God søndag :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare hyggeligt ud. Hvis jeg spørger Lærke, svarer hun: "Græsk kylling, for det er min livret". Ikke lige det man forventer, men det er en super skøn og meget meget nem ret, vi lærte at lave da vi rejste i Grækenland med vores båd. Måske jeg skulle skrive den på bloggen en dag. Det er super nemt og smager godt. Ellers er pandekager jo også altid et hit :)

    SvarSlet
  4. Min dreng på 2 år har ikke nogle ønsker endnu - men dét der ser bare super hyggeligt ud :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...