menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 20. september 2011

Et ubetydeligt indlæg om et par ugers nedtur, som nu er vendt til OPTUR...!!!

Aller aller først må jeg altså lige beklage over for alle I trofaste, søde og dejlige læsere... Jeg beklager den overdøvende stilhed og manglende svar på alle jeres kommentarer her på bloggen, men hold da lige op, hvor har det været lidt af en nedtur de seneste par uger...

Ganske kort fortalt, har vi været ramt - fem ud af seks - af sygdom - feber og maveonde... Og så har vi for første gang nogensinde været ramt af børneorm, som resulterede i behandlig af hele familien...!

Det er eddermame hårdt når alting rammer lige på én gang! Det er hårdt at få hverdagen til at hænge sammen med syge børn, når der er arbejde der skal passes og familiens hverdag som skal fungere...

Og selvfølgelig ramte det jo så lige sådan en uge, hvor Morten havde mega travlt på arbejde og nærmest har arbejdet i døgndrift - selv i weekenden... Det er jo typisk, ik??

MEN heldigvis har jeg jo så den allermest fantastiske familie, som da bare lige træder til for at hjælpe, når der sendes bud - jeg skulle nemlig på weekendtur fra fredag til søndag med ungdomsklubben og var godt nok ked af at skulle melde afbud, for jeg havde bare sådan glædet mig!!!

Min mor havde ferie i fredags, så hun troppede op om morgenen sammen med min mormor - så passede de en syg Silje-pige - som sov stort set hele dagen...


Mens hun sov, gjorde de hele huset hovedrent samt vaskede tøj, tørrede, strøg og lagde sammen. De hentede børn, lavede aftensmad og fredagshyggede med børnene til Morten kom hjem fra arbejde sent om aftenen, hvorefter han så gik i gang med at rydde op i samtlige tøjskabe - lægge sammen, sortere og lægge på plads...!

Min mor overnattede og passede de små, mens Morten og de store var til diverse fodboldstævner lørdag... Herefter tog hun alle fire unger med hjem til Ikast, hvor de så overnattede og hyggede med mine forældre, indtil jeg kom hjem fra Vigsø søndag ved 14-tiden... - og det skal lige siges, at jeg altså virkelig har nydt at være afsted med alle de skønne unge mennesker - det har været en fantastisk tur!!!

Og hvor fantastisk var det så lige, at komme hjem til et totalt opryddeligt og rengjort hus og helt tomme vasketøjskurve??

Er der noget at sige til, at jeg er dybt dybt dybt taknemmelig?? Nej vel!!!

Dét er da virkelig med til at give et skud energi og overskud til endnu en uge - en uge, som heldigvis er startet lige præcis som en ny uge skal starte - For efter nedtur er der optur - jubiiii og 7-9-13!!! :)

underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Man kan kun elske bedsteforældre:-) Har min mor stående ude i køkkendet -as we speak- og kan hører hun er ved at vaske op og lave kaffe:-) Win:-)

    Godt at høre I er overpå igen

    SvarSlet
  2. Jamen, de bedsteforældre er jo simpelthen SÅ uundværlige - og hvor er vi bare dybt taknemmelige, ik?? :)
    Ren win ;)
    Tak, det er også SKØNT igen at være friske = overskud!!!
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...