menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 1. september 2011

Et indlæg om en fantastisk fridag forude...!!!

I dag har jeg fri og hvor er det bare fantastisk altså!!!

Selvom jeg har en hel hel masse to do's, som jeg burde give mig i kast med, så er dagen i dag helt og aldeles afsat til en tur i Legoland sammen med Silje-pigen... Bare os to, helt alene!!! Hvor bliver det bare skønt!!!

De store er cyklet til skole, Noah er afleveret i gæstepleje og Silje-pigen har sovet helt til kl. 8.30 og sidder lige nu og spiser sin havregrød... Når hun er færdig, ja så kører vi mod Billund... Iiiiiihhhh, hvor vi glæder os begge to...!!! :)

Vi skal høre musik hele vejen derned - dét har Silje bestemt!!! Og det skal være den svenske favorit cd med Pippi Langstrømpe og alle de andre, som vi købte som souvenir i Astrid Lindgrens Verden i sommerferien (ja, jeg mangler altså stadig en masse indlæg om vores oplevelser i Sverige - I slipper ikke for dem, for lige pludselig finder jeg tid!;)!!!
Det er en fantastisk cd som jo så samtidig emmer af skønne minder fra en fantastisk sommerferie...


God torsdag til jer alle :)

underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Iiih - sikke en dejlig dag I har at se fremad til. Håber I får en skøn alene-dag sammen.

    Kh Dorte

    SvarSlet
  2. Lyder som en rigtig hyggelig dag...håber det har været det for jer begge ;o)...det er hyggeligt også at opleve sine børn hver for sig indimellem.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...