menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 31. oktober 2010

Pakkekalender til de yngste #1

Jeg synes det er en dejlig og hyggelig tradition at børn får en pakkekalender i decembermåneden. Det har jeg altid selv fået som barn og det har mine egne børn også fået.

Det er dog altid svært at finde på 24 gaver pr barn – og da jeg har 4 børn er det jo 96 gaver ialt som jeg skal hitte på. Det er bestemt ikke en nem opgave, når der IKKE MÅ være slik i nogen af pakkerne (mine børn får vist nok snolder i løbet af den måned! :)

Af erfaring ved jeg, at det bliver en dyr affærre og at kalender-tingene oftest er dem der ryger ud når der grov-sorteres på værelserne = spild af penge!!!

Derfor har jeg besluttet at tænke alternativt og kreativt i år!!!

Jeg har fundet ud af hvad Noah, Silje og Daniel skal have (men skal bare have det lavet/købt), Freja er jeg ikke helt sikker på endnu, men jeg grubler over det :)

Noahs pakkekalender er jeg, som tidligere fortalt, godt i gang med og det er en idé som jeg egentlig har haft i hovedet i flere år, men som først kom frem igen da Mia kom med en blogudfordring om “kreativitet med børnesange”

Jeg lovede her på bloggen i søndags at jeg ville løfte sløret for hvad idéen går ud på, når jeg havde været en tur i Søstrene Grene…

Det har jeg været i torsdags og da købte jeg netop denne store kuffert som Noah skal have den 1. december. Hvad kufferten indeholder og kommer til at indeholde i løbet af december venter jeg med at fortælle til i morgen :)

www.tantetit.blogspot.com

Jeg håber at have vakt din interesse?? :)

3 kommentarer:

  1. Øj - nu sidder jeg helt ude på kanten af stolen af bar spænding! ;-)

    SvarSlet
  2. Det kan du tro det har!! Jeg følger spændt med!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Britta: Jeg har altså også glædet mig rigtig meget til at vise det frem - jeg er spændt på om andre kan li idéen :)

    Mia: Tak fordi du fik mig til at huske idéen ;) Jeg overvejede faktisk om jeg skulle melde mig til blogudfordringen, men synes måske ikke helt det levede op til kriterierne. Så det blev altså til en pakkekalender til mindste-manden i stedet for :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...