menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 24. november 2011

Endnu en pakkekalender "er i hus" - Shanes julekalender til halv pris!!!

Som jeg fortalte den anden dag, så er jeg i fuld gang med at få færdiggjort ungernes pakkekalendere...

Jeg synes det er super hyggeligt med en lille gave hver dag - det er jeg nemlig også selv vokset op med! - og mine børn har derfor hvert år fået en pakkekalender... Jeg synes dog det er svært, at finde noget ordentligt til billige penge - og så er der jo også lige fire børn, som der skal købes ind til og 24 x 4 er sørme mange pakker!!!

Derfor har jeg de sidste par år gået efter, at børnenes pakkekalendere skulle have et tema og at gaverne derfor på en måde passede sammen i hver enkelt pakkekalender...

På den måde, kan jeg sådan set springe lidt over hvor gærdet er lavest, når først jeg har udtænkt/fundet/fået idéen

Siljes pakkekalender har jeg jo som sagt "fået styr på" og nu har jeg så også fundet ud af, hvad Freja skal have som pakkekalender!!!

Jeg har nemlig hele tiden tænkt, at Freja skulle have en form for kreativ kalender, med forskelligt materiale til hver dag... Men nu har jeg altså igen sprunget over det dér lave gærde og købt Shanes Julekalender, som er en kasse med en pose til hver dag, indeholdende materialer til en figur til en eventyrlig jule-shane-verden - og jeg er sikker på at min kreative Freja vil elske lige netop den julekalender!!!


Kunne sådan en pakkekalender være noget for jer, så kan jeg da fortælle, at jeg har købt den lige her hos Coop til halv pris og gratis levering til en selvvalgt Coop-forretning - i alt 175 kroner!!! Det er altså billigt - men skynd dig hellere at få bestilt, for der er 3-5 hverdage til levering :)

underskrift copy

8 kommentarer:

  1. Du er altså super til det der med pakkekalender, jeg skal da heltsikker prøve chancen med din give away, jeg har læst så meget om dem, men ikke fået købt nogle af dem endnu. Måske en skal på ønskesedlen også.

    SvarSlet
  2. Åhh pakkekalender - min dårlige samvittighed.... Jeg er i gang med at finde pakker, men mangler en større idé med den... Nå, det kommer nok - jeg må nok hellere lure lidt mere her hos dig ;-) Og super ide med Shanes pakkekalender!!

    SvarSlet
  3. @ævlebævle:
    Det er bare lige med at få idéen til en nem, billig og ikke mindst brugbar pakkekalender - jeg har alt for mange år bare købt en masse "bralder" som egentlig alligevel er løbet op i et vist beløb - og tingene har været dem, som er blevet smidt ud når jeg har grundig-opryddet værelserne... Det gider jeg ikke bruge penge på mere, så nu forsøger jeg altså at få en god idé i stedet for, og så finde noget som vækker lykke i længere tid :)
    Og der er jo faktisk mange færdiglavede pakkekalendere på markedet til overkommelig pris og for enhver smag!

    @bebe:
    Jeg kan godt følge dig i det dér med at finde en større idé... det har jeg ihvertfald erfaret har været godt for mig - men ellers er søstrene grene, Tiger og "pakkekalender-trådkurvene" i diverse varehus jo gode steder at lede :)
    Men de dér færdig-lavede-pakkekalendere som er på markedet er faktisk også ret ok - og så er det jo en nem løsning :)

    Kh Tina

    SvarSlet
  4. En god ide med noget kreativt. Jeg har Købt en lego og en barbiekalender. Udover det kommer der en pakke søndag (og måske lørdag:-))

    SvarSlet
  5. @Christina:
    Jeg ville helt klart også købe en lego og/eller barbie, hvis mine børn ville lege med det... men det interesserer de sig altså ikke for...
    Sidste år købte jeg en playmobil til Freja og den var hun glad for, men hun har bare SÅ meget playmobil, så det måtte blive noget andet i år...
    Sidste år fik Daniel Shanes kalender og Freja var dybt misundelig, derfor er jeg sikker på at den vil vække lykke hos hende i år :)
    God idé med ekstra gaver i weekenderne!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  6. Jeg har virkeligt kikket langt efter Shanes kalender men jeg synes den var lidt for dyr og har skruet noget andet sammen (eller næsten skruet samme, jeg er da nået til at tænke over hvad jeg vil købe/lave til dem).

    SvarSlet
  7. Så strøg jeg lige ind om min lokale Kvikly og fik en kalender med hjem til pigerne. Tak for tippet.

    SvarSlet
  8. @Marina:
    Hvor er jeg glad for at du kunne bruge tippet :) Det er altså også virkelig billigt for dén fantastiske kalender!!!
    Herhjemme har den vakt stor lykke og vi prioriterer at lave dagens figur til Mixits værksted sammen - dejlig kvalitetstid med min store pige! :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...