menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 29. november 2011

En pakkekalender til den fodbold-interesserede dreng!!!

Så har jeg fået den tredje pakkekalender "i hus" og denne gang er det Daniel der kan glæde sig til den første december (Silje og Freja kan jo allerede glæde sig, for deres er nemlig færdige - dem kan du se her og her)...

Daniel er fodbold-interesseret på alle måder!!! Han spiller selv fodbold - både udendørs og indendørs - og så elsker han at se sin farmand spille kampe og selvfølgelig elsker han også at se bold i fjernsynet - både Superliga, Premier Leauge, Bundesliga, Champions Leauge og landskampe... ja faktisk bare det har noget med fodbold at gøre, så har det interesse!!! Derudover ved han en helt masse om holdene, spillerne, målscorere, resultater o.s.v. Derfor var jeg slet ikke i tvivl om, at Daniel skulle have en form for fodboldkort-kalender og lige her på fodboldkort.com fandt jeg, hvad jeg søgte.

De har nemlig flere forskellige former for pakkekalendere med Champions Leauge kort. Jeg valgte at købe pakken der koster 399,- og så var der fri fragt. Lidt dyrt måske, men alligevel synes jeg, at jeg har fået meget for pengene.

Der er en startpakke med samlermappe, 3 pakker fodboldkort og 1 limited edition kort. - dette får han den første december.
Derudover er der 25 pakker fodboldkort og et spil med, som så skal fordeles udover de resterende 23 dage...
Jeg er sikker på at det vil vække STOR lykke hos min dejlige fodbold-interesserede søn (og mon ikke også det vil vække lykke hos farmanden?? Jeg tror det ;))


Nu mangler jeg bare mindstemandens pakkekalender, men den har jeg faktisk også helt styr på... Jeg ved ihvertfald lige præcis, hvad jeg skal købe inde i byen i morgen efter endt kursusdag :)

underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Hvis det er det helt rigtige - så synes jeg ikke altid prisen er det væsentlige :) Er sikker på han bliver glad..

    SvarSlet
  2. @Uglemor:
    Jeg er helt enig med dig!! Hellere betale ekstra for noget som børnene bliver glade for!
    Fodboldkort-kalenderen har virkelig vakt stor lykke hos Daniel, så jeg har ramt helt rigtigt - fantastisk!!
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...