menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 22. november 2011

En "spring-over-hvor-gærdet-er-lavest"-pakkekalender...

Vi er ramt af sygdom herhjemme hos os... ØV!

I sidste uge var det mig, der lå i sengen, Silje har været syg siden søndag morgen og er det stadig! Noah er nu også blevet syg... og for at det ikke skal være løgn, kan jeg høre på Freja, som sover, at hun har fået falsk strubehoste... Hold da op, hvor det bare går godt, altså!!!

Som jeg fortalte i går, så kan jeg faktisk nærmest ikke helt overskue, at jule-måneden "banker på døren", for jeg har slet ikke nået at ordne alt det, som gerne skal være på plads inden vi når den 1. december... - og al den her sygdom hjælper da bestemt ikke på det hele!!

Men altså, jeg synes jo alligevel også at det er lidt meget hyggeligt sådan at forberede sig til den dér julemåned... Og heldigvis er der da stadig en uges tid at gøre godt med endnu, inden den første kalenderlåge åbnes :)
Apropos kalender, ja så er det netop pakkekalendere til alle ungerne, som jeg er godt i gang med at få gjort færdige. Indtil videre er det kun Siljes der er købt - og her må man sige, at jeg er sprunget over hvor gærdet er lavest!!!

Jeg har nemlig købt en ShuffleBook med 24 forskellige julesange, så Silje hver dag får en ny julesang hun kan pakke op - Silje har i forvejen to andre ShuffleBooks - "Kom og syng med os 0-3 år" og "Kom og syng med os 3-6 år"   - og hun er helt vildt glad for dem, så jeg er slet ikke i tvivl om, at lige netop sådan en pakkekalender lige falder i hendes smag :)

En både nem og billig løsning - den koster blot 200 kroner - og så samles sangene i kassetten, som så kan tages frem år efter år, fantastisk!!!



Kender du ikke ShuffleBook, kan du læse mere om dem lige her. Jeg synes virkelig, at det er et genialt koncept og kan varmt anbefale dem til børnefamilier!!!

Faktisk skyder jeg en giveaway igang i morgen formiddag, hvor det netop er sådan en ShuffleBook med julesange, som du kan vinde - måske du har lyst til at være med?? :)

underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...