menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 12. november 2011

Til House of Hesselberg!!!

Hvor er det altså irriterende at de dér virus-beskeder bliver ved med at florere rundt - jeg får den også hos dig nu!!!


Marolle fandt ud af, at det ikke er virus du har fået... Du linker højst sandsynligt blot til en inficeret blog der hedder "Kun dikkedarer" - har du mon den på din blogroll???

Hvis du sletter den fra din blogroll skulle virus-beskeden gerne forsvinde... Prøv det lige af :)

Kh Tina
underskrift copy

3 kommentarer:

  1. Årh, hvor er du sød. Tusind tak. Jeg har lige skrevet et indlæg på min blog. Jeg talte med en nørd på området, som også kunne fortælle, at det ikke var hos mig det var galt. - forsøger nu alligevel med dit råd også :) Tusind tusind tak.

    SvarSlet
  2. Har netop fjernet "Kun dikkedarer" fra Blogroll - tak for at du lige gjorde mig opmærksom på det :) Hav en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. Jeg så godt at du havde skrevet et indlæg, men jeg kunne jo ikke komme ind på din blog og kommentere, derfor skrev jeg dette indlæg :)

    Dejligt at det nu virker igen - men det er da SÅ irriterende at den virus-besked bliver ved med at florere...

    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...