menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 15. august 2010

En krybende Noah :)

Så skete det - Noah kan nu bevidst og meget målrettet krybe hen til noget!!!
Jeg har taget en lille billedserie hvor jeg sidder det samme sted uden at bruge zoom - så kan det fornemmes at han kommer rundt :)

Noah har fået øje på bolden




Noah synes tydeligvis at det er fantastisk at han nu kan komme rundt på egen hånd :)


Hov, der er min mor... mon jeg også kan komme hen til hende??



Jeg skal også liiiige holde øje med om bolden bliver liggende!!! :)



Hej mor :)


Og så tilbage til bolden...


Hov, den triller... Kan du blive her bold!!! :)



Hvor bliver vores lille baby altså bare stor og dygtig!!!

1 kommentar:

  1. Det er da bare fantastisk som den dreng udvikler
    sig. Der sker noget nyt hele tiden.
    Knus fra den stolte Mormor.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...