menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 20. august 2010

Ud med tøjet!!!

Jubiii - endelig skinner solen igen efter flere dage med regn og gråvejr!!! :)

En af de hyggelige dagligdags-ting når vejret er godt er at vaske tøj og hænge det ud - det dufter SÅ dejligt og jeg kan ikke lade være med at snuse til tøjet mens jeg hænger det op!
Specielt det farvede tøj elsker jeg at hænge op, for det pynter så fint på tørresnoren og ser altså bare rigtig hyggeligt og flot ud - specielt med mine nye NEON-klemmer købt i Tiger!!!

 
Posted by Picasa

Det kan dog godt være lidt mindre hyggeligt at tage tøjet ned igen og lægge det sammen og stryge det der skal stryges (det klarer jeg dog ofte om aftenen mens jeg ser lidt fjernsyn)...

Jeg må indrømme at det ikke altid lykkedes mig at få det ned inden duggen falder om aftenen - så det får ofte lov til at hænge ude natten over og det meste af den næste dag også- men det tager det vist ingen skade af, så bliver det jo bare mere frisk?? ;)
(Det er selvfølgelig ekstra ØV, hvis det regner dagen efter og alt tøjet er blevet så vådt og tungt at det næsten rører jorden... Så er det hele ligesom lidt spildt og det må en tur i "centrifugen" :)

Er det mon bare mig der har det sådan???

6 kommentarer:

  1. Nej det er ikke kun dig, jeg er også en klovn til at få tøjet ind.. Har taget på arbejde med tøjet hængende ude, også er det selvfølgelig regnvejr når man kommer hjem! Men tøjet bliver så lækkert af den friske luft! Og fede klemmer i øvrigt..

    SvarSlet
  2. Jeg har det på samme måde som dig - jeg ELSKER også at vaske tøj, det dufter SÅÅÅ dejligt!

    SvarSlet
  3. Mette: Dejligt at høre at du også kan glemme vasketøjet i regnen :) En time efter jeg skrev dette indlæg begyndte det faktisk at regne og jeg tænkte først at det nok bare var en byge, men så kom jeg til at tænke på indlægget og gik så ud og fik hængt tøjet op i garagen i stedet for :)
    Og selvom det altså kun fik en times tid på tørresnoren har det alligevel nået at få den dejlige friske duft af at hænge ude!!! Uuuuuhmmm :)

    Fru Hygge: Velkommen til - dejligt at du har lyst til at læse med!!!
    Det er da fantastisk at kunne nyde at vaske tøj, som jo ellers er en noget triviel og kedelig tilbagevendende dagligdagsgøremål - men netop ved at fokusere på det positive og hyggelige bliver det pludselig en ikke-så-sur pligt :)
    Jeg må dog indrømme at vasketøjskurven ofte bugner herhjemme - det er som om at når jeg endelig når bunden, er den VUPTI fyldt igen... :)

    SvarSlet
  4. Neon er vist ved at overtage verden ;)
    Men det pynter nu så fint...

    SvarSlet
  5. Ja, neon er godt nok blevet populært - Jeg synes det er fantastisk!!! :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...