menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 20. august 2010

Velkommen til min åbne blog :)

Efter at have nydt blogverdenens fantastiske univers i nu snart ½ år uden at have en åben blog, har jeg nu lysten til at være synlig og selv bidrage med en blog :)

Som mor til fire herlige krudtugler og kone til en travl mand, kan det være svært at finde tiden til at være kreativ, men indimellem lykkes det mig at få færdiggjort nogle af de projekter jeg har i gang eller som jeg har i tankerne :)

Planen er, at blogge om kreativitet - loppefund - must haves - idéer og hygge. Indimellem vil I nok også komme til at høre lidt om min dejlige familie :)

Jeg håber DU har lyst til at følge med og jeg vil blive SUPER glad hvis du vil skrive en lille kommentar på mine indlæg :)

Mange forventningsfulde hilsner
Tina

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...