menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 5. august 2010

TØSETUR!!!! :)

I dag har Freja og jeg været på tøsetur - KUN os to - det var fantastisk!!!!
Vi kørte ind til Viborg, hvor vi OSEDE i en masse butikker :)
Da vi blev sultne tog vi på Jensens, hvor vi fik en lækker burger med pommes frites:)

Jeg havde desværre ikke kamera med - men her kommer billeder af vores "must haves" på ose-turen :)

Freja købte denne "male-bog" i Fætter Br, hvor hun selv kan designe kjoler - iiiiihhh hvor hun glædede sig til at komme hjem og komme i gang :)




Neon-klemmer købt i Tiger - så nu kommer de efterhånden kedelige og falmede, engang så fine pastelmalede træklemmer ind på tørresnoren i garagen :)


Must-Haves i Tiger:
Fine kort - Kokeshi opbevaringskasser - Kokeshi venindebog - samt en skøn taske at have det hele i :)


Must-Haves i Søstrene Grene:

Lyserød fakkel med sommerfugle til blomsterkrukken i legehuset - Fine blå og pink klipser - smukt silkepapir - lille grydeske til legehuset - Babuscha taske af den slags med lynlås som jeg bare ikke kan få for mange af :)


Til slut et lille kig til solsortereden - Ungerne var ganske rigtigt helt flyveklar, kun 1 enkelt sidder Palle-Alene tilbage :)

1 kommentar:

  1. Hej Tina
    Åh - Freja - du er heldig - sikken en masse ting du har købt. Farmor er spændt på at se dine designede kjoler

    Sidste år havde vi også solsorteunger i haven (helt oppe under taget). Jeg syntes, jeg måtte hjælpe den sidste lidt pjevsede solsorteunge ud af reden, det var som om den ikke turde springe, så jeg satte en liggestol nedenunder, og vupti så sprang den :)

    Knus Dorte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...