menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 2. august 2010

Så skal familien lære at spille guitar!!!!!!!!

Lørdag var vi til en dejlig, hyggelig og sjov fest på Hotel Marselis - det var min kære svigermor Dorte og Kjeld som fejrede deres 2 x 60 års fødselsdage!!!

Fantastiske rammer, lækkert mad og skønne mennesker - så bliver det ikke meget bedre :)

Vi havde Daniel og Freja med til festen og de rå-hyggede sig med deres fætre og pap-kusine (de fik en god idé af Dortes storebror "Hække", som fortalte at da de var børn kravlede de altid rundt under bordene og bandt mændenes snørrebånd sammen - hmmm, så kan du nok godt gætte hvad vores børn fik resten af aftenen/natten til at gå med ;)

De sidste par timer hyggede vi med at synge til guitar, som Dortes svoger Jan havde medbragt til festen... Daniel var meget interesseret i guitaren og fik lov til at prøve at spille på den. Jan roste Daniel rigtig meget og sagde at han har talent og rytme og at han er dygtig til at synge - synger både rent og "følger reglerne". Daniel kunne slet ikke komme væk fra guitaren, men da klokken efterhånden nærmede sig 04.30, så var det altså tid til at vi måtte forlade den hyggelige forsamling :)

Daniel VIL have en guitar og lære at spille på den og jeg har egentlig også altid gerne villet lære at spille guitar og fatter ikke at jeg ikke har fået det lært for længe siden!!! - Så jeg har simpelthen lige købt denne smukke guitar som kommer med posten om et par dage :)



Vi starter lige med at købe én, så må vi se om det bare er en døgnflue eller om det rent faktisk bliver til noget og hvis dét er tilfældet at vi bliver bidt af det, ja så må vi jo købe nogle flere (det håber jeg) :)

Guitaren er fra 9 år og til voksen og er købt lige her til 899 kr. incl stemmetuner, dvd om at lære at spille guitar, holder til guitaren samt opbevaringspose - det er da billigt!!!

Vi glæder os helt vildt til at komme i gang :)

TAK FOR EN FANTASTISK FEST, DORTE OG KJELD!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Dorte

    Dejligt at høre at I også nød festen - det er så fantastisk når den fest man planlægger i SÅ lang tid bare bliver fuldstændig som man ønskede - så kan det ikke blive bedre - SKØN følelse :) (det skete jo også for os med vores bryllup :)!!!

    Jeg tror ikke du kan sende videre, da bloggen er privat... Mon du kan kopiere mailen og indsætte i et worddokument??
    Ellers er familien da mere end velkomne til at få en invitation til at følge med på bloggen, hvis det kan have deres interesse?? :)

    Mht guitaren, så lover jeg at både Daniel og jeg giver et nummer til din 61 års fødselsdag når der som sædvanlig holdes havefest ;)

    Knus Tina

    SvarSlet
  2. Dorte:

    Kære alle 6

    Selvtak - vi synes også det var en rigtig dejlig fest, vi nød også hvert et minut Og endnu engang tak for den flotte gave og alt hvad I alle bød ind med - det var vi meget glade for

    Meget spændende med guitaren - det glæder jeg mig til at høre mere til :O (dette ikon betyder "grøn af misundelse") ;)

    Stort knus fra
    Farmor og Kjeld

    PS. Tina jeg prøvede at videresende din mail til min bror og svoger - men det kan jeg åbenbart ikke - er det pga. en lukket blog ???

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...