menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 24. august 2010

Skønhed

Jeg elsker sommerfugle, de er bare SÅ smukke!!!
Denne skønhed var på besøg i mit køkkenvindue i formiddags og inden jeg hjalp den ud måtte jeg lige have et billede.

 

Det er enormt fascinerende at disse skønheder starter som et lille bitte æg, bliver til en larve som æder sig større og større, hvorefter den forpupper sig og springer ud som smuk sommerfugl eller sværmer...

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en bog hvor jeg kunne slå op og se hvordan denne sommerfugl ser ud som larve - eller omvendt hvis jeg finder en larve vil jeg gerne kunne se hvilke blade den lever af og hvordan den kommer til at se ud som sommerfugl...

Mon man kan købe sådan en bog??
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...